کد خبر : 11127
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 - 10:32
-

ناظم الشریعه:حفاری به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود/مساوی گرفتن در قم هم دشوار است

ناظم الشریعه:حفاری به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود/مساوی گرفتن در قم هم دشوار است
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: تیم ما هفته به هفته به شرایطی بهتری در لیگ برتر فوتسال دست می‌یابد و به زودی به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه بعد از پایان بازی تیمش با ماهان تندیس قم در هفته نهم از نیم فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌گو با خبرنگاران تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود اما از نتیجه آن راضی نیستم.

وی ادامه داد: ما شرایط خوبی برای کسب پیروزی در خانه تیم ماهان تندیس قم داشتیم چون با دو گل از حریف پیش بودیم اما نتوانستیم اختلافی که به خوبی ایجاد کرده بودیم را حفظ کنیم ضمن اینکه بارها در مقابل دروازه حریف موقعیت گل خراب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز بیان کرد: باور کنید مساوی گرفتن یا پیروز شدن در سالن شهید حیدریان قم برابر این‌ همه تماشاگر که یکصدا تیم ماهان تندیس را تشویق می‌کنند کار آسانی نبود چون واقعا تماشاگران جو عجیبی در سالن ایجاد می‌کنند.

وی یادآور شد: بازی سطح بسیار بالایی داشت و ما با اینکه در چندین بازی این فصل بردها را با تساوی عوض کرده‌ایم هنوز از رسیدن به بالای جدول ناامید نیستیم چون هم‌اکنون در نیم فصل نخست بازی‌ها قرار داریم و فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: ما تیم را یک هفته به شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تحویل گرفتیم و واقعا بچه‌های ما با غیرت و با تعصب هستند که با یک هفته تمرین وارد لیگ به این سختی شدند و حالا به این خوبی در مقابل حریفان بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما در مقابل مس سونگون از حریف پیش بودیم و بازی مساوی شد و تیم‌ سوم آسیا یعنی دبیری تبریز را که مدافع عنوان قهرمانی است متوقف کردیم، ضمن اینکه به گیتی پسند اجازه پیروز شدن ندادیم و حالا تیم ماهان تندیس قم را متوقف کردیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز ابراز کرد:‌ ما در تمام بازی‌ها برای بردن به میدان رفته‌ایم و واقعا جای تقدیر بسیار زیاد از بازیکنان تیم است چون عالی بازی می‌کنند، ضمن اینکه در بازی با ماهان تندیس قم ما به خوبی می‌دانستیم که حریف بزرگی را پیش‌رو داریم و حریف با توجه به برخورداری از بازیکنان تکنیکی قابلیت‌های زیادی در تیم خود دارد.

وی تصریح کرد: اگر توپ‌های ما در نیمه نخست به گل تبدیل می‌شد شاید الان وضعیت فرق می‌کرد،‌ اما باید قبول کنیم که تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان و امید را به تیم بزرگسالان اضافه کرده‌ایم و در اکثر بازی‌ها از ۱۲ نفر تیم استفاده می‌کنیم ولی شما می‌بینید که در تیم ماهان تندیس قم بازیکنان بزرگی همچون علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی در تمام لحظات در زمین مسابقه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.