کد خبر : 11197
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:11
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:فُرجه بدهند کشاورز دوره مربیگری می‌گذراند

طاهری:فُرجه بدهند کشاورز دوره مربیگری می‌گذراند
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در واکنش به قانون جدید ممنوعیت تیم‌ها در استفاده از مربیانی که دوره مربیگری نگذرانده‌اند، گفت: هنوز چیزی به باشگاه ما ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری اظهار داشت: ما مشکلی نداریم، هنوز هم چیزی رسما به ما اعلام نشده است. بعد هم اگر افتخاری چنین تصمیمی را گرفته، باید فُرجه بدهند و بگویند آقای باشگاه گیتی‌پسند، مربی شما باید در اولین کلاس سطح یک فوتسال که در فلان تاریخ برگزار می‌شود، شرکت کند. هر موقع که کلاس بگذارند، ما هم حتما کشاورز را به آن می‌فرستیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد این ممنوعیت تنها شامل گیتی‌پسند شود، چون از بین کشاورز، اصغری‌مقدم و شمسایی، تنها کشاورز مدرک مربیگری ندارد، خاطرنشان کرد: اگر مشکل کمیته فوتسال با پدیده مربی – بازیکنی است که هیچ‌کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، نه شمسایی، نه اصغری‌مقدم و نه کشاورز، اما اگر مشکل مدرک مربیگری است که طوری نیست یک فرجه می‌گذارند و مثلا در ۶ ماه باید کلاس بگذرانیم، اگر کشاورز شرکت نکرد بعد این حرف‌ها را مطرح کنند.

طاهری در مورد وضعیت افشین کاظمی بازیکن این تیم نیز گفت: در مورد ماندن یا رفتن او هنوز تصمیم‌گیری نشده است. این هفته که حتما در تیم ما خواهد بود و بعد از بازی این هفته، در مورد وضعیتش تصمیم‌گیری می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالهی یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

چه جالب تصمیم گیری انضباطی در باشگاه گیتی پسند تابع شرایط تیم مقابله!
چون این هفته با تاسیسات بازی دارند ، کاظمی بخشیده میشه که بتونه بازی کنه بعد در موردش تصمیم گیری می کنند!!!!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

آقای طاهری
شما سالهاست که در فوتسال ایران و به اقتضای منافع خود و باشگاهی که در آن بوده اید تلاش کرده اید ولی چرا بایستی اکثر کارهای ناثواب هم از باشگاهی که شما بوده اید کلید بخورد!
تبانی میکنند بعد میگویید خب اشتباه شده ببخشید’ جام قهرمانی را به منصوری تحویل ندادید بعد مربی وقت شما میگوید بروید میدان امام اصفهان جام زیاد است هرچند میخواهید بخرید’ در مقاطع مختلف بازیکن در اختیار تیم ملی قرار نمیدهند’ طلب افراد را نمیدهید و آنکس که برای شما خط و نشان نکشد یا مثل آقای کشاورز در زمانی که تیم به او احتیاج دارد یا مصدوم میشود یا قهر میکند یا بقیه را بهانه کرده و خود پولش را میگیرد به بقیه پرداختی نمیشود و میگویید پول نداریم!مثلا آقای ناظم الشریعه بعد از چند سال ۶۰ میلیون از شما طلب دارد یا افراد مختلف بخصوص بومی از شما از سالهای قبل طلب دارند!
همه را خوب جریمه میکنید ولی آیا بخاطر عدم پرداخت بموقع خود را هم جریمه میکنید و خسارتی به طرف پرداخت میکنید?
و۰۰۰۰
ادعای باشگاه حرفه ای دارید ولی غیر حرفه ای ترین کارها در باشگاه شما انجام میشود اگر حرفه ای هستید در کجای حرفه ای بودن سرمربی تیم شخصی بدون مدرک مربیگری انتخاب میشود? و حالا میگویید زمان بدهید تا کلاس برود!
با سیاستهای شما و چند مربی مشخص که همسو با شما برای منافع خود در قبال گرفتن نتیجه به هر قیمت بسیاری بازیکنان فوتسال را نابود کردید و هیچ برنامه ریزی اصولی و پایه ای برای بازیکنان جوان اصفهان با آنهمه پول و امکانات انجام ندادید و امسال هم پروژه نابودی مربیان را کلید زدید و افرادی بعضا حتی به لحاظ شخصی خوب ولی نه شخصیت فوتسالی و با رابطه و سفارش و لابی را بکار گرفتید!!

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

آقای طاهری الآن فهمیدی که محمد کشاورز لیاقت مربیگری گیتی پسند رو نداشته و الآن میخواد بهترین بازیکن تیمت افشین کاظمی رو بزاره کنار !! واقعا خنده داره

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

afshine dost dashtani

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

جناب آقای علی طاهری ” تمام مردم اصفهان و هواداران را با خود دشمن کرده ای به خاطر محمد کشاورز؟؟ و حالا ستاره تیمتو هم که در موفقیت های این چند سال گیتی پسند نقشه زیادی داشته کنار گذاشته اند . آقای طاهری تصمیمی بگیر که عادلانه باشد

نام ... یکشنبه , ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

برو بابا

دلاور دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

آقای طاهری شما خودت خوب میدونی که شرط ماندن افشین در تیم چیست و چه خواسته ای از شما دارد پس خواهشا زودتر در مورد سرمربی تیمت تجدید نظر کن تا هم افشین و از دست ندهی هم مشکلات روی نیمکتت با بر سر کار آمدن سرمربیه با تجربه از بین بره.توررو خدا هر چه زودتر تصمیم نهایی را بگیرید.

نام ... دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

چه حق به جانب صحبت کرده اند!!
در عالم حرفه ای خلاف کرده اند حالا طلبکار هم هستند!?