کد خبر : 11177
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 0:02
-

فردوسی مشهد و دی‌سی اینوست خواهرخوانده شدند+ عکس ها

فردوسی مشهد و دی‌سی اینوست خواهرخوانده شدند+ عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فردوسی مشهد به منظور ارتقاء روابط بین‌المللی خود پیشنهاد خواهرخواندگی باشگاه دی سی اینوست تاجیکستان را قبول کرده و طی قراردادی خواهرخواندگی، مناسبات همکاری خود را با این باشگاه تاجیکی آغاز کرد. در مراسم امضاء تفاهم نامه میان دو باشگاه، مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی ابراز امیدواری کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فردوسی مشهد به منظور ارتقاء روابط بین‌المللی خود پیشنهاد خواهرخواندگی باشگاه دی سی اینوست تاجیکستان را قبول کرده و طی قراردادی خواهرخواندگی، مناسبات همکاری خود را با این باشگاه تاجیکی آغاز کرد.

در مراسم امضاء تفاهم نامه میان دو باشگاه، مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی ابراز امیدواری کرد تا بتوان تمام دستاوردهای فوتسال ایران را به منظور رشد و ارتقاء فوتسال در کشور تاجیکستان در اختیار باشگاه دی سی اینوست قرار دهد.

در مفاد این تفاهم نامه باشگاه فردوسی مجوز تاسیس آکادمی فوتسال فردوسی در شهر دوشنبه را به اسمت الله دولتوف مدیرعامل دی سی اینوست اعطاء کرده و با توافق به عمل آمده در صورت صعود این تیم به جام باشگاههای آسیا برای در اختیار قرار دادن بازیکن با طرف تاجیکی کمال همکاری را خواهد کرد.

گفتنی است پس از امضاء این تفاهم نامه هفت بندی، مسئولان باشگاه فردوسی به دعوت مسئولان این باشگاه تاجیکستانی تا دو ماه آینده به شهر دوشنبه سفر خواهند کرد و اقدامات نهایی را در زمینه مشاوره و اعزام مربی برای تربیت مربیان فوتسال در آکادمی فوتسال فردوسی در تاجیکستان صورت خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.