کد خبر : 11278
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 11:50
-

طاهری:حسن‌زاده، طاهری و طیبی ها حاصل پشتوانه‌سازی دوره ما بودند/افتخاری از فوتسال هیچ سررشته‌ای ندارند!

طاهری:حسن‌زاده، طاهری و طیبی ها حاصل پشتوانه‌سازی دوره ما بودند/افتخاری از فوتسال هیچ سررشته‌ای ندارند!
مربی اسبق تیم فوتسال استقلال تهران با انتقاد شدید از عملکرد کمیته فوتسال گفت:آقای افتخاری از فوتسال هیچ سررشته‌ای ندارند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال امید درباره سیر نزولی این رشته گفت: بخشی از این عملکرد ضعیف به اهالی فوتسال و مشاجرات بین برخی بزرگان این ورزش و بخشی دیگر به فدراسیون و کمیته فوتسال بر می‌گردد.

احمد طاهری با بیان این که فوتسال در سالهای اخیر طفل سر راهی فوتبال بوده است، گفت: فقط زمانی که آقای ترابیان مسئول کمیته فوتسال بود به این رشته توجه می‌شد.

وی ادامه داد: در آن زمان من مدیر تیم ملی زیر ۲۱ سال بودم و با کمکهای آقای ترابیان توانستیم پشتوانه‌سازی خوبی انجام دهیم که حسن‌زاده، طاهری و طیبی ها حاصل این پشتوانه‌سازی بود ولی بعد از آن بودجه‌ی کافی به فوتسال داده نشد و دیگر به تورنمنت‌های بزرگی مثل سنت پترزبورگ فرستاده نشدیم.

این پیشکسوت فوتسال با انتقاد از عملکرد کمیته فوتسال فدراسیون گفت: آقای افتخاری از فوتسال هیچ سررشته‌ای ندارند.

طاهری همچنین به مشاجرات پیش آمده در سالهای اخیر میان برخی بزرگان فوتسال اشاره کرد و گفت: این مشاجرات و بی ثباتی‌هایی که در پی آن در تیم ملی به وجود آمد به فوتسال ضربه زد و باعث شد تا مردم از این ورزش فاصله بگیرند.

مربی اسبق تیم ملی فوتسال در ادامه درباره حضور مربیان جوان در تیم‌های فوتسال گفت: برخی از این مربیان عملکرد خوبی نداشتند و این موضوع یک روند نزولی را ایجاد کرد. هرچند مربیان جوانی مثل آقایان لک و صانعی عملکرد خوبی داشته‌اند.

طاهری در این باره افزود: برخی از بازیکنان خوب ما هم اخیرا بازیکن- مربی شده‌اند که این اتفاق خوبی نیست. آقایان شمسایی و کشاورز سرمایه‌های فوتسال هستند و باید مربیگری را از پایه شروع کنند تا با کسب تجربه در عرصه مربیگری هم موفق ظاهر شوند.

وی همچنین درباره نبود باشگاه‌های بزرگ در لیگ فوتسال خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته تیم‌های بزرگی مثل تام ایران خودرو، پیمان، پرسپولیس و استقلال داشتیم که همگی از فوتسال کناره گیری کردند.

طاهری گفت: بر اساس یک آمار غیر رسمی در کشور حدود ۱۲ میلیون نفر فوتسال بازی می‌کنند که این نشان می‌دهد اهالی فوتسال و مسئولان ورزش کشور باید به این ورزش پرطرفدار توجه بیشتری بکنند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با انتقاد از داوری ها در لیگ برتر فوتسال گفت: داورهای ما در چند سال گذشته پیشرفتی نداشته‌اند. متاسفانه داورهای وامانده از فوتبال را برای قضاوت به فوتسال می‌فرستند.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

این بنده خدا هم فهمیده که ترابیان همه کاره فوتسال دنبال پست می گرده!!!!!!!!!!!!!!!