کد خبر : 11277
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 - 11:37
-

هزینه ۳۰۰ میلیونی آماده‌سازی ساختمان جدید کمیته فوتسال/ قرارداد هنوز امضا نشده است

هزینه ۳۰۰ میلیونی آماده‌سازی ساختمان جدید کمیته فوتسال/ قرارداد هنوز امضا نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحال حاضر کمیته فوتسال تنها یک اتاق در فدراسیون فوتبال دارد که تاکنون بسیاری از کارشناسان و باشگاه‌های فوتسال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را در شأن فوتسال ایران که در جهان و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ندانسته‌اند. به همین دلیل چندی پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحال حاضر کمیته فوتسال تنها یک اتاق در فدراسیون فوتبال دارد که تاکنون بسیاری از کارشناسان و باشگاه‌های فوتسال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را در شأن فوتسال ایران که در جهان و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ندانسته‌اند.

به همین دلیل چندی پیش بحث نقل مکان کمیته فوتسال به ساختمان جدید جدی‌تر از قبل مطرح شد و رئیس کمیته فوتسال نیز اعلام کرد برای انجام اقدامات لازم در این ساختمان و بازسازی باید با پیمانکار قرارداد بسته شود و در ابتدا نیز گفته شد که رقم پیشنهادی پیمانکار بسیار بالا بوده و اگر فدراسیون با وی به توافق نرسد، پیمانکار جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

افتخاری در مورد وضعیت این ساختمان گفت: قرارداد جدید را تنظیم کرده‌ایم، از طرف ما هم امضا شده و هنوز از سوی پیمانکار به امضا نرسیده است. فکر می‌کنم چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان باید برای ساختمان جدید هزینه کرد. ما قرارداد ۶ ماهه بسته‌ایم اما از پیمانکار خواسته‌ایم که اگر امکان دارد تلاش کنند ساختمان را چهار ماهه به ما تحویل دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.