کد خبر : 11305
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 10:42
-

سرمربی رسالت کرمان:شرایط را برای لیگ برتری شدن کرمان فراهم کنیم

سرمربی رسالت کرمان:شرایط را برای لیگ برتری شدن کرمان فراهم کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حکاک سرمربی رسالت کرمان با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا اظهار کرد: با توجه به حمایتی که بانک رسالت از تیم فوتسال کرمان در این فصل از مسابقات انجام داده امیدواری بسیاری درمورد حضور و صعود دوباره این تیم به لیگ‌برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حکاک سرمربی رسالت کرمان با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا اظهار کرد: با توجه به حمایتی که بانک رسالت از تیم فوتسال کرمان در این فصل از مسابقات انجام داده امیدواری بسیاری درمورد حضور و صعود دوباره این تیم به لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داریم.

وی ادامه داد: از حمایت‌های عسکری مدیرعامل باشگاه تشکر و قدردانی ویژه‌ای داریم و امیدوارم این تیم در مسابقات فصل جاری شادی و نشاط را به علاقه‌مندان و مردم شهر هدیه کند.

حکاک درمورد آخرین وضعیت تیمش تا قبل از دیدار هفته نخست گفت: تمرینات آماده‌سازی خوبی را طی چند ماه اخیر پشت سرگذاشته‌ایم و بازیکنان از نظر شرایط بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برند در این فصل از مسابقات بنا به تصمیم‌گیری باشگاه و کادر فنی جمعی از بازیکنان کرمانی و غیربومی برای موفقیت تیم در مسابقات تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: از ۱۶ بازیکن تیم ۶ نفر بازیکن غیربومی و مابقی بازیکنان با تجربه و خوشنام فوتسال کرمان هستند که مجموع نفرات تیم را در این فصل از مسابقات شکل می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال بانک رسالت کرمان عنوان کرد: پیش‌بینی در مورد نتیجه بازی فردا کار آسانی نیست، یاران‌جوان تیم خوبی است که کادر فنی کرمانی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد، امیدوارم با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی بتوانیم در این دیدار پیروز شویم با روحیه خوبی خود را آماده مصاف هفته دوم در برابر پتروشیمی کنیم.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به حمایت‌های صورت گرفته هیچ‌گونه دغدغه و بهانه‌ای برای عدم موفقیت تیم وجود ندارد و باید شرایط را برای حضور مجدد کرمان در لیگ برتر فوتسال کشور فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.