کد خبر : 11303
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 10:35
-

سرمربی کشاورز قزوین:پول خرید لباس بازیکنان را نداریم

سرمربی کشاورز قزوین:پول خرید لباس بازیکنان را نداریم
سرمربی و مدیر تیم فوتسال دسته اولی کشاورز قزوین گفت: دو روز مانده به آغاز رقابتهای لیگ دسته یک، حتی پول خرید لباس بازیکنان خود را نیز نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،’محمود عبدالهی’ گفت: در حالی که طبق برنامه روز جمعه باید نخستین دیدار خود را انجام دهیم تا این لحظه اسامی بازیکنان خود را به فدراسیون ارسال نکرده ایم.

وی اضافه کرد: هفته اول میزبان هستیم، اما برای هفته دوم که باید سفر کنیم هیچ هزینه ای در اختیار نداریم و مجبوریم هزینه سفر را از بازیکنان خود بگیریم.حتی پول خرید لباس برای بازیکنان هم نداریم.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز با بیان اینکه این وضعیت به هیچ وجه زیبنده ورزش و فوتسال قزوین نیست، گفت: برای این وضع خجالت آور متاسف هستم.

عبدالهی با بیان اینکه سرمایه و توان اداره تیم را ندارم وگرنه آنرا صرف فوتسال قزوین و تیمم می کردم، اضافه کرد: پول های زیادی در این ورزش، آن هم برای ورزشکاران غیربومی هزینه می شود، آن وقت ۲۰۰ میلیون تومان پول برای تیم فوتسال استان که رگ و ریشه آن همه بومی هستند، وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز با بیان اینکه این تیم مال من یا شخص خاصی نیست، گفت: بهانه مسوولان برای کمک نکردن به تیم ما این است که این تیم شخصی است در صورتی که هرکس این ادعا را دارد حاضرم تیم را به نام او کنم، چرا که تیم ما متعلق به استان و جوانان قزوینی است.

عبدالهی با بیان اینکه مسوولان به ما قول حمایت دادند اما حالا که در آستانه آغاز رقابت های لیگ هستیم از هیچ چیز خبری نیست، گفت: ما از تیر ماه قصد فروش امتیاز تیم را داشتیم، اما آنها گفتند که شما نگران نباشید و تیم شما هزینه چندانی نیاز ندارد که قابل برآورده کردن آن نباشیم.

وی در پایان با بیان اینکه فوتسال قزوین مظلوم واقع شده است، گفت: یک هفته مانده به شروع رقابت ها اعلام می کنند که می توانید امتیاز تیم را بفروشید در صورتی که هیچ کس خواهان خرید امتیاز تیمی یک هفته قبل از شروع مسابقات نیست و اگر هم باشد، تیم را مفت و مجانی می خواهد، در صورتی که سهامدار این تیم تنها من نیستم و ۱۳-۱۴ بازیکن جوان که یکسال بدون پول بازی کردند نیز از این تیم سهم دارند.

براساس برنامه فدراسیون، در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم کشاورز قزوین روز جمعه نهم آبان ماه باید میزبان علیصدر همدان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.