کد خبر : 17442
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 13:42
-

سه امتیاز مزد نترسیدن دوباره فردوسی از پاورپلی هوشمندانه/ ستاره نوریلسکی میهمان ویژه سالن کارگران

سه امتیاز مزد نترسیدن دوباره فردوسی از پاورپلی هوشمندانه/ ستاره نوریلسکی میهمان ویژه سالن کارگران

ردوسیبه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های فردوسی مشهد و منصوری قرچک در حالی در سالن کارگران مشهد مقدس به انجام می رسید که تماشاگری در حدود ۱۰۰۰نفر در سالن حاضر شده و این بازی را از نزدیک تماشا می کردند. تیم فردوسی با ارائه یک فوتسال برتر در نیمه اول موفق شد

ردوسیبه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های فردوسی مشهد و منصوری قرچک در حالی در سالن کارگران مشهد مقدس به انجام می رسید که تماشاگری در حدود ۱۰۰۰نفر در سالن حاضر شده و این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

تیم فردوسی با ارائه یک فوتسال برتر در نیمه اول موفق شد با یک گل برتری به رختکن برود اما ناکامی این تیم در استفاده از فرصت ها و برخورد توپ به تیرک باعث شد تا بازی به دست منصوری بیفتد. شاگردان نعمتی پس از دریافت گل مساوی بارها تا دم دروازه منصوری باتجربه پیش رفتند و در نهایت در ۴ دقیقه به پایان بازی موفق شدند دومین گل خود را وارد دروازه حریف کنند.

استفاده هوشمندانه مصطفی نعمتی مربی جوان فردوسی از سسیتم پاورپلی در این دقایق باز هم سه امتیاز شیرین و حساس دیگری را بعد از دربی برای این تیم مشهدی رقم زد که گل ثانیه‌های آخر منصوری ارزش این کار فردوسی را بیشتر عیان کرد. تیم فردوسی پس از گل دوم خود و به محض دریافت توپ از منصوری دست به اجرای پاورپلی زد و موفق شد در حدود دو دقیقه از وقت باقیمانده منصوری را در زمین خودش نگاه دارد.

با تعویض توپ نزد یاران منصوری، شاگردان داورزنی روی به سیستم ۵نفره آوردند اما دفاع منطقی و درخشش فوق العاده نصیری نیا باعث شد تا دروازه بدون دروازه بان منصوری برای بار سوم باز شود. منصوری پس از این گل باز هم فشار خود را بیشتر کرد تا در نهایت هم به گل دوم خود دست پیدا کرد. اما ۳۰ثانیه زمان باقیمانده تا پایان که در پی پاورپلی اول فردوسی رقم خورده بود زمانی نبود که سه امتیاز را از کف مشهدی ها درآورد.

حواشی این بازی جذاب و زیبا در ذیل آمده است؛

*در شرایطی که تمامی بازی های فردوسی به صورت پخش زنده از شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شد این دیدار پخش نشد.

*بازیکنان فردوسی در راستای میهمان‌نوازی خود برای تک تک بازیکنان و کادر فنی منصوری هدایایی ویژه تهیه کرده و در مراسم ابتدایی بازی به آنها اهداء کردند.

*حسین طیبی بازیکن مشهدی تیم فوتسال نوریلسکی نیکل روسیه میهمان ویژه این بازی بود که در کنار مصطفی طیبی به تماشای این بازی نشست. برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هم از دیگر میهمانان این بازی بود که در پایان هم با شرکت در حلقه شادی فردوسی این پیروزی را به آنها تبریک گفت.

DSC_1879

*در یکی از صحنه‌های بازی که بازیکن فردوسی با دروازه‌بان منصوری برخوردی شدید داشت، مجتبی نصیری‌نیا برای دلجویی از دروازه‌بان منصوری از دروازه خود خارج شده و جویای حال همتای قرچکی خود شد.

*باشگاه فردوسی مشهد با تهیه کلیپی از گل‌ها و تمرینات تیم خود و پخش در بین دو نیمه این بازی، تماشاگرانش را حسابی سر ذوق آورد به گونه ای که با شروع نیمه دوم تماشاگران مشهدی با قدرت به تشویق تیم خود پرداختند.

*سید علی کیایی در این بازی تا آخرین دقایق به میدان نیامد و تنها در هنگام بازی پاورپلی به عنوان نفر پنجم در زمین مسابقه حاضر شد. وی در گفتگو با Fut5al علت این موضوع را مصدومیت جزیی خود اعلام کرد.

*در شرایطی که تیم فردوسی مشهد به لحاظ بدنی بسیار قوی و یکدست در طول دقایق ابتدا تا انتهای بازی ظاهر شد، تیم منصوری این شرایط را نداشت به گونه ای که گل سوم فردوسی را بازیکن عقب منصوری به دلیل افت بدنی نتوانست تکل کند و تنها شاهد گل شدن این توپ بود.

*اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک در این بازی فوق‌العاده با آرامش ظاهر شد و تا پایان بازی کوچکترین اعتراضی به داوری بازی انجام نداد. وی اولین نفری بود که پس از اتمام بازی به سمت مرتضایی مدیرعامل فرش‌آرا که میهمان این بازی بود رفته و علت شکست این تیم از شهرداری ساوه را جویا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rقرچکی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

خدا به داد منصوری برسه…
دیگه خسته شدیم به خدا…

hadi جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

افتخار میکنیم به تیمهای مشهدی

قرچک باتعصب شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

شایدم علی کیایی بخاطر این بازی نکرد که نصیری نیا بهش قول قرارداد فصل بعد فردوسی رو داده ببینید کی گفتم. بازیکنا رو تو قرچک پرورش میدیم و حمایت میکنیم اما تعصب به تیم ندارن و دنبال پول هستن