کد خبر : 20631
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 11:08
-

فولادی:دو داور آقا و یک داور خانم برای چه از تست معاف شدند؟/ آقای … به نور چشمی ها محبت کرد به برخی ها ظلم!

فولادی:دو داور آقا و یک داور خانم برای چه از تست معاف شدند؟/ آقای … به نور چشمی ها محبت کرد به برخی ها ظلم!
داور فوتسال ایران در یادداشت خود برای پایگاه خبری فوتسال ایران ناگفته های تازه ای از پشت پرده داوری فوتسال ایران را به زبان آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش علیرضا فولادی داور باسابقه فوتسال ایران در گفتگو با سایت ما در مورد برخی مسائل پشت پرده که منجر به کنارگذاشتن او از داوری شد افشاگری کرد(اینجا) .او امروز با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری فوتسال ایران،صحبتهای تازه ای را انجام داده است که شاید مورد بحث تازه ای از داوران قرار بگیرد.متن این یادداشت به شرح زیر است:

” مدتی قبل مطالبی از حقایق و ناعدالتی ها را بازگو کردم تا شاید به مصداق آیه ۳۹ سوره شوری یکی از مسئولین رسیدگی نماید که چنین اتفاقی نیفتاد لذا امیدوارم معدود داورانی که فکر می کردند حرفهایم واقعیت ندارد به این نتیجه رسیده باشند که تمامی گفته هایم عین حقیقت بود در غیر اینصورت مطمئن باشید ما ۳ نفر را دعوت می کردند تا به صحبتهای ماگوش دهند. ای کاش ما را دعوت می کردند تا به تخلف مسئول دپارتمان در قسمت آمادگی جسمانی و همچنین مصدومیت ما در گرفتن غیر قانونی تست مجدد که هر دو را طبق رکورد فیفا با موفقیت انجام دادیم رسیدگی می کردند به قول معروف به روزگار ، شبی بی سحر نخواهد ماند. لذا صلاح دیدم مجدداً مطالبی را با شما برادرانم در میان گذارم و تا زمانیکه رسیدگی نشود هر چند وقت یکبار تصدی اوقات خواهم شد (حال قضاوت با خود شما)

۱-در بازیهای لیگ برتر ۲۳/۱۰/۹۳ و ۹/۱۱/۹۳  (فرش آرا با حفاری) و (فرش آرا با گیتی پسند) و همچنین لیگ یک فوتسال ۱۸/۱۰/۹۳ -۱۹/۱۰/۹۳- ۹/۱۱/۹۳(ایران جهان مشهد با پاس قوامین)و ( پنت هاوس با هیأت فوتبال اصفهان ) (ایران جهان مشهد با پنت هاوس) در تمامی بازیها از داوران تکراری استفاده شده در حالیکه هستند داوران جوانی که آرزو دارند در طول یک سال حتی شده یک بازی بعنوان داور منشی و وقت نگهدار حضور داشته باشند یعنی آن داورجوانی که در دورترین و محروم ترین نقطه ایران زندگی می کند و غیر از خدا کسی را ندارد، نه وضع مالی مناسب و هیچ پارتی و رابطه ای ندارد، چکار باید انجام دهد؟
۲-برای اینکه ثابت شود تست آمادگی جسمانی از نظر مسئول دپارتمان مهم نیست و ما را به خاطر خصومت شخصی کنار گذاشته اند به ۲ مورد اشاره می کنم. در جریان کلاس توجیهی سال گذشته بدلیل همزمانی با لیگ برتر فوتسال ، تعدادی از داوران جهت قضاوت هفته اول طبق دستور مسئول دپارتمان بدون انجام تست آمادگی جسمانی کلاس را ترک کردند که دوست خوبم آقای آرمان قنبرزاده خودش یکی از همین داوران بود که اگر دوست داشتید می توانید سوال کنید . از شما داوران عزیز و مسئولین فدراسیون فوتبال می پرسم مگر لازمه قضاوت در طول سال تست آمادگی جسمانی نیست؟
آقای عسگری شمائیکه دم از رعایت قانون می زنید چرا خودتان قانون شکنی کردید و از داورانی که تست آمادگی جسمانی ندادند در سال گذشته از ابتدا تا انتهای لیگ برتر استفاده کردید؟
در سال جدید هنگام تست آمادگی جسمانی داوران بین المللی که تعدادی از داوران فوتسال ( جهت انتخابی) در آنجا حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند. طبق دستور مسئول دپارتمان ، ۲ نفر داور آقا و ۱ نفر داور خانم از دادن تست معاف شدند! خداوکیلی این عدالت است؟ کجای مقررات و قانون گفته اند به خاطر دو صدم رکورد غیر قانونی و دلبخواهی سه داور باتجربه و قدیمی را غیر قانونی کنار بگذارید و در مقابل موارد فوق را که عین ظلم و بی عدالتی است اجراء کنید؟
۳-پس ازحضور آقای ……. که در حال حاضر مسئول چیدمان داوران فوتسال می باشد بنده جهت کار اداری به دپارتمان داوران رفته بودم ، ایشان طی نطق تاریخی به عکس کلاس توجیهی سال گذشته که روی دیوار نصب شده بود اشاره کرده و گفتند : دپارتمان داوران در سال گذشته بدون کارشناسی تعداد زیادی از داوران را به کلاس دعوت کرد که نتیجه اش این شد که همه مدعی قضاوت باشند. ایشان فرمودند: در سال جدید این تعداد را به نصف کاهش خواهند داد اما درعمل همه دیدند که اینکار میسر نشد البته بنده هم دوست دارم همه داوران به کلاس دعوت شدند اما سئوالم این است چطور دپارتمان در سال گذشته غیر کارشناس نبوده اما پس از حضور ایشان همه شدند کارشناس؟
آقای……. شمائیکه بعد از حضور در دپارتمان فرمودید خدا شما را دوست داشته و در حضور بزرگان فوتبال و فوتسال به دپارتمان راه پیدا کرده اید !
اینکه در زمان قضاوت حق تان را خوردند و باید بین المللی می شدید! شمائیکه که تلفنی از تخلف دپارتمان داوران در سال گذشته (که بصورت راز در سینه ام نهفته است) صحبت کردید و اینکه قصد دارید در چیدمان داوران فوتسال تحول ایجاد کنید ! شمائیکه به قول خودتان باید بین المللی می شدید! و در حقتان ظلم شده بود شما چرا درحق ما ظلم کردید؟ جواب آسیب دیدگی بنده ، آقای نوری ، آقای قنبرزاده در تست غیر قانونی مجدد و زحمات چندین ساله ما را چه کسی می دهد؟ فکر می کنید فقط در حق ماچند نفر اجحاف کرده اید ؟ نه، شما درحق خیلی ها بی عدالتی را اجرا نموده اید و درمقابل به تعداد محدودی از داوران نورچشمی محبت کردید مطمئن باشید در صورت عدم رسیدگی مسئولین خیلی از حرفهای نگفته ام را در مقاطع مختلف بازگو خواهم کرد. تعجب در این است که چطور بعد از تست آمادگی جسمانی به من گفتید: از لحاظ قانونی قبول هستم و بدلیل تجربه ام به من نیاز شدید دارید اما آقای عسگری مخالف حضور بنده و آقایان نوری و قنبر زاده می باشد؟ چرا در قبال این ناعدالتی سکوت کردید؟ چرا بخاطر اینکه موقعیت خودتان به خطر نیافتد از ماحمایت نکردید چرا یکبار هم نشد به خاطر مطالبات داوران بجنگید و همیشه سکوت کردید؟ مسئول دپارتمان و شما با کنار گذاشتن غیر قانونی ما اوج ظلم را در حق فوتسال انجام داده اید که در لیگ برتر امسال همه دیدند چقدر از کمبود داوران با تجربه ضربه خوردید و هر هفته اعتراضات تیم ها بیشتر شد در پایان ،عرایضم را با مطلب زیر به پایان می رسانم و امیدوارم این جمله همیشه یادتان باشد ((از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن کاری نداره، مهم اینه از چی می گذریم تابه چی برسیم)) امیدوارم دوستان عزیزم به حقانیت ما پی برده باشند و مصداق آیه ۳۹ سوره شوری عمل نمایند.
روزی پدری مشغول خواندن روزنامه بود پسرش گفت : پدر بیا باهم بازی کنیم پدر که حوصله نداشت روزنامه را که نقشه دنیا روی آن بود تکه تکه کرد و جلوی پسرش ریخت و گفت: فکر کن پازله، نقشه دنیارا کامل کن پسر چند دقیقه بعد آمد وگفت: درست کردم . پدر که تعجب کرده بود گفت: تو که نقشه دنیا را بلد نبودی چطور آن را کامل کردی؟ پسرک گفت : کاری نداشت آدمهای پشت صفحه را درست کردم دنیا خود به خود درست شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 49 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دریایی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

چرا اونموقع که رابراه داوری میرفتی صدات در نمیومد.ها

هم استانی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

اخه دریایی تو در حدی هستی که نظر میدی؟ خوبه اقا فولادی اسم نور چشمی هارو نبرده.ببین خودشان چطوری خودشونو لو میدن!! خب راست بنده خدا منی که مثل تو نه پول دارم نه کاری میتونم انجام بدم چیکار کنم؟ برای تو و ع متاسفم..

سام(بچه محلت) سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

دریایی جان دلیل این کامنت تو میدونم تعصب به …… هستش به این بابا دارن خط میدن تابلو تابلو هستش این یک بازی هستش مواظب باش بازی نخوری در سیستم ما وقتی به حق خودت راضی نباشی ،،میشی این جناب ،،که اولش همه خوب بودن ولی الان همه بد شدن

عاشق مازندران یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

بچه محل که داورفوتسال خطه خودمان هستی چندروزدیگه بهمن جون بره شماهم ازبازی بیرون میری تواین چندماه خوب چپلوسی کردی برومردانگی راازاون داوری که ازش برنج خواستن نداد به کلاس دعوت نشدیادبگیرشماهمه نامرد هستید

علیزاده سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

تو اگه داور بودی واسه داوری هر کاری نمیکردی

نام ... سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

تویکی روهمه خوب میشناسن واسه داوری همه چیزتودادی پول،شخصیت وازهمه مهمتر…..بذارنگم آبروت نره

نام ... سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

اینم هر چند وقت یکبار میاد یه چی میگه که یه نفعی ببره !! نمیدونه اونا از این حرفا بیخیال ترن . اگه مرد راستگویی هر چی میدونی بگو ، وگرنه ما فکر میکنیم برای باج گرفتن کم کم حرفاتو میزنی . اینم همه میدونن تو داوری چقدر ضعیف قضاوت میکردی پس نیازی به امسال تو …. نیست

داورفوتسال یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

این بنده خداازحق وعدالت میگه اگه دنبال نفع بودمثل شماچاپلوسی آدم فروشی میکردشمانمیدونستیدتوپ چل تیکه چندتاتیکه داشت فولادی بازیهای بین المللی سوت میزدمعلومه توهم ازنورچشمیهاهستی

از کرج سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

اقای فولادی ناراحت نباش از این جور ادما زیاد داریم تو کمیته داوران کرج که بخاطر پول و منافع شخصی هر کاری انجام میدن…. به پول داورهای بازیهای محلی هم رحم نمیکنه و اخیرا تو مسابقات دهه فجر از چهل هزارتومان هر بازی بیست تومنشو برا خودش بر میداره؟؟؟!!!! بیچاره داورهای فوتسالم چنان میترسن از این بابا که جرات هیچ اعتراضیو ندارن.بابا این پولا خوردن نداره اقای ح.خ…

ناعدالتی برای داوران فوتسال سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

متاسفم به چنین فدراسیون و دپارتمانی
منکه اصلا داور نیستم ولی خیلی متاسفم متاسف از نوع ناعدالتی

آگاه ! سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

گناه زیادکردن … همین آقایی که امسال به ناحق وارد لیست بین المللی شد هم نتونست تستهای سرعتی رو پاس کنه! آقای موسوی هم شاهده ولی همین آقای … براش درست کرد وبه دستور رییس بی لیاقت کمیته داوران که هیچی از فوتسال نمیدونه فقط بخاطر همزبانی و حس ناسیونالیستی بزور و به ناحق کردش تولیست! مطمئن باشین خدا جای حق نشسته و این دنیا یا اون دنیا باید جواب پس بدن …

مشتاق سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

درود به شرفت فولادی جان .در طول تاریخ هم همیشه مردم از گفتن حقیقت واهمه داشتند و خودشون رو به اون راه میزدند.اینکه اقایان دریایی و علیزاده بخواد بهشون بر بخوره کاملا طبیعیه.بخاطر اینکه باید از بچه محل و کسی که واقعا حمایتشون کرده حمایت کنن! ولی روزگار اینجوری نمی مونه!بالاخره هر کسی باید تاوان حق خوری ها رو بده.وقتی شخصیت رییس چیدمان داوری فوتسال ما اینقد کوچیکه که هر شهری واسه داوری میخواد بره باید داور سوم یا وقت نگهدارش ماشین داشته باشن اونم از نوع ال ۹۰ دیگه معلومه از بقیه نباید انتظار داشت.
بهر حال این روزا هم تموم میشه و فقط یه اسم می مونه واسه آدما.الان مسعود مرادی کجاست؟مسعود عنایت چی؟چرا کسی سراغی از غیاثی نمیگیره؟امثال خوشخوان و نظری ها کجان؟
بهتره ادم طوری رفتار کنه که بعد از مرگش هم به نیکی ازش یاد بشه نه اینکه بهش توهین بشه.
اقای فولادی شما کسی هستی که برخلاف جریان اب شنا کردی و تقریبا همه میدونن که حق با شماست ولی منافع اجازه نمیده که دوستان بیشتری ازت حمایت کنن و در نهایت همه در فکر منافع خودشونن!ولی نامت نیک می مونه مثل بابک داوری که چهره ی کثیف روسا رو نشون داد.

داور فوتسال از دورترین نقطه ایران عزیز سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

آفرین بر غیرت آقای فولادی عزیز باز هم حقایق کفتی

داور سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

جناب آثای دریایی و علیزاده
نمیدانم از کجا سر و کله شما پید ا شده که به داوری چون فولادی توهین میکنی ؟وقتی شما اصلا نمیداستید داوری فوتسال چیه این فولادی سنگین تر ین بازیهای فوتسال این ممکلت رو قضاوت میکرد.فولادی برای داوری هر کاری نکرده و نمیکنه . فولادی چیزی که باید تو داوری بدست بیاره آوره اون هم شجاعت و مردانگیشه. مثل خیلی از شما داوران نیست که بخاطر داوری به کس و ناکس سلام کنه. تا بوده و هست به وجود داوران و پیشکسوتان داوری فوتسال احتیاج بوده و هست . فولادی اگه ناراحته بخاطر اینکه حقش ناحق توسط آدم های که دم از خدا و پیغمبر میزند خورده شده و بد انید خدا جای حق نشتسته و حق داورانی که توسط افرادی چون عسکری و ….خورده شده گرفته خواهد شد. چوب خدا صدا ندارد. بغیر از این افراد داوران دیگه ای هستند که بدلیل نداشتن پارتی نتونستن تو لیگ برتر قضاوت کنند.
آقای غفاری مسئول کمیته داوران فوتسال اگه واقعا اونجا نمیتونی کاری برای داوران فوتسال یکنی برو دنبال کار و زندگیت ؟؟؟؟داوران فوتسال سه ساله حق الزحمه خودشون رو بدلیل عدم توجه مسئولین دپارتمان نگرفتن. چه فرقی بین داوران فوتبال و فوتسال است >متاسفانه در این امر خود داوران هم مقصر بوده و هستند. چرا داوران بانوان فوتسال اعلام کردند که اگه پول حق الزحمه ها رو پرداخت نکنند قضاوت نخواهند نمود،ولی متاسفانه این یکپارچکی بین تعدادی از داوران نیست و عملا شاهد هستیم چه حق خوریها در حق دوران مظلوم فوتسال میشه. آقای ع و آقای غ نفرین خیلی از داوران پشت سر شما و خانواده شما ست و بدانید در آینده نزدیک تقاص کارهای که کردید رو از شما خواهد گرفت. دنیا محل آزمایش انسانهاست. دو چیز در روز قیامت خداوند از آن نخواهد گذشت که یکی حق الناس است. نفرین بر افرادی که تا قرار گرفتن در مسند قدرت حق تعدادی از اسنانها را به دیگران که لیاقت ندارند میدهند

آگاه! سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

الان توسایت اسامى داوران و ناظران این هفته رو زدن برید ناظر بازى مهم منصورى و گیتى رو ببینید @ آخه آقایون …..

مرتضی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۱

ای داده بیداد

محمد علیزاده از رامسر سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

با سلام خدمت همکاران گرامی بعد از اینکه دوستان بابت مطالب ذیل با من تماس گرفتند. من به این سایت مراجعه کرده و مطالب را خواندم. همچنین با دوست خوبم آقای دریایی تماس گرفتم و دیدم ایشان هم مثل بنده از همه چیز بی اطلاع هستن. واین عوامل فتنه هستند که با اسم ما این مطالب را منتشر می کنند. احترام همه بزرگان داوری از طرف ما واجب بوده و مشکلات آنان باهم هیچ ربطی به ما ندارد. و ما خود را درگیر این مسائل نمیکنیم و من تمام مطالب گذشته و احتمالا آینده را از طرف خودم و آقای دریایی تکذیب میکنم. با سپاس

نام ... سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

جناب فولادی عزیز شما اگه مرد بودبن داوریتون و کنار میزاشتین داور جوونتر از کرج وارد کلاس میشد اینجوری هم اعتبار و شخصیت تون حفظ میشد با وجود اصرار دوستانتون در کرج بازم شما وارد کلاس شدین و تست رو پاس نکردین حالا همش دارین اعتراض میکنین متاسفم

داورکرج یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

توخودت اگه مردبودی خودتومعرفی میکردی خانم محترم

از همدان سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

داورای شمالی که تو کلاس رامسر نقش ابدارچی و خدمات داشتن و هیچ تستی هم نزدن پس چه جور پشت سر هم ابلاع برتر و لیگ یک دارن ها فقط چون همشهری بهمن خان هستن

ب ب سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

دریایی وعلیزاده شما باید ازآقای غفاری باید حمایت کنید چون به شما بازی می دهد

داور رشتی سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

اقای غفاری فقط به داوران بازی میدهد که برایش نفع داشته باشد

محمد علیزاده از رامسر سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

سلام به همه همکاران
بعد از تماس چند تا از دوستان متوجه این مطالب شدم لازم به ذکر که من و آقای دریایی اصلا مطلبی تا حالا ننوشتیم و نخواهیم نوشت ما یاد گرفتیم به بزرگتر ها احترام بزاریم ما تمام مطالب قبل و احتمالی بعد را تکذیب میکنیم و هیچ وقت هم خودمان را درگیر این مسایل نمیکنیم

مسعود سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

گفته های جناب فولادی قسمت کوچکی از حقایق فوتسال مارو نشان میده.بعدشم…میدونید چرا آقای عسگری و دیگر مسئولین فوتسال جواب آقای فولادی را نمیدن؟آفرین درست حدس زدید.چون آنها هیچ جوابی برای صحبتهای بحق آقای فولادی ندارن.

بالاترین فریاد سکوته. .. داریوش عزیز سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

سلام
متاسفانه فساد و زد و بند جامعه داوری رو بشدت درگیر کرده. یا باید پدرت پدر زنت عمو دایی داور باشه یا با پول و موقعیت برا خودت بازی بگیری. عدالت نه در فوتسال بلکه در فوتبال هم اصلا معنا نداره. یه سری ها میان با خودشون آدم میارن . آقایان همه ملیجک دربار دارن. تو فوتبال که فساد داوری بیداد میکنه. از صغر سن بگیر تا ….. .
ماه پشت ابر نمیمونه ماهیت خیلی ها روشنه
ایشالله یه روز به من و امثال من تریبون بدن
بعد میگم چطوری آقایان تو فوتبال و فوتسال داور یا کمک بین الملی شدن. کجا لابی زدن چه کارها کردن
چه آدمهایی به اصطلاح بزرگ شرفش رو فروخت حق جون مردم خورد . دنیا کوچیکه خیلی کوچیکه ……

جيگر سه شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

قدیمیا یه حرف خوب زدن:هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره.همین اقا فولادی عزیز که دایه دل سوز تر از مادر شدن تا پارسال باید میدیدین تا کجا دلا راست میشده.این اقا بازیچه شده خودش خبر نداره این گروه هم برن باز امثال اقا فولادی زیادن که واسه گروه بعد هم حاشیه بسازن.خدارو شکر داوری توی ایران تهش هیچی نیست اگر بود که تا الان کلی تلفات جانی داده بود این داوری.

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۰

این دپارتمان کارش همینه علیرضا جان کلاس رامسر هم همین جوری بود

مرتضی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

خداد ان شاا.. حقشونا بده

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۳۹

آدم باید بدونه این میز و پست ها همیشگی نیست

تبریز چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

تا بهمن غفاری تو کمیته داوران هست .بایدم همشهریاش دریایی نصیرلو علیزاده سهرابی هر هفته ابلاغ بگیرن .چی شد علیزاده کم اوردی همه چیو تکذیب میکنی این تازه اولشه دستتون واسه همه رو شده ۲۰۰ کیلوییها

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

مسئولین محترم سایت
یک بار هم وارد مقوله مربیگری و چگونگی روند کلاسها و حضور و غیبت افراد در کلاس و چگونگی امتحان کتبی به صورت اپن بوک و امتحان کوچینگ و گاهی چگونگی تغییر موضوع کوچینگ برای بعضی افراد و یا اصلا نگاه نکردن به روند کوچینگ خارج از موضوع عده ای خاص و چگونگی ارایه مطلب و کنفرانس تعدادی مربیان و یا عدم حضور بعضی در کارهای عملی کلاس و مباحث خارج از موضوع یا مرور خاطرات که بعضی افراد اجازه مطرح کردن دارند و۰۰۰ بپردازید
جالب است معمولا همین افراد با خصوصیات بالا با نمرات عالی و حتی توصیه به کلاسهای بالاتر هم موفق به گذراندن دوره میشوند!!!!
بی جهت نیست که در این روز و حال شیر تو شیر فوتسال عده ای هم حتی بدون داشتن همین مدرک اولیه در لیگ برتر مربی و سر مربی میشوند بعد انتظار پیشرفت فوتسال را هم داریم و مرتب به خسوس یا کیروش که بر اساس اصول رفتار میکنند نه دل ما گیر میدهیم!!!!!

حمیدکاشانی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

علیرضاجان قابلیت فنی واخلاقی شمابرهیچکدام ازداوران پوشیده نیست وبسیاری ازداوران ازجمله بنده سالهادرکنارشماتجارب ارزنده ای کسب نموده ایم وجای خالی شماکاملااحساس میشودلذا شمادرقلب ماجاداری آقای غفاری نیزکه سالهابعنوان معلمی شریف وانسانی پاک سرشت دربالاترین سطح داوری مملکت سابقه درخشانی دارندوالحق والانصاف پس ازحضورایشان شاهدتحولات رو به جلوی داوری فوتسال بوده ایم تخلفاتی که شماذکرکردی کاملادرست میباشدوهمه از آن مطلع هستیم ولی همه اینهادرزمان ابوطالب طاهریان رخ داده نه الان…شخصی که باسوء استفاده ازاعتمادآقای عسگری لکه ننگی بودبردامان داوری وگرگی درپوستین بره که باهوشیاری آقای عسگری ازدپارتمان اخراج گردیددرموردشرایط تست این فصل بهتراست واقع گراباشیم زیراشرایطبرای همه یکسان بود علیرضای عزیزامیدوارم بالطف خداوندودرایت اقای عسگری وباتوجه به سوابق درخشان شمامشکل بوجودامده هرچه سریعتربرطرف گرددورآخربرای دوبزرگوارودوستان عزیزم آقایان دریایی وعلیزاده باتوجه به شناختی که ازخصایص نیک اخلاقی شماسراغ دارم بهتراست دربرخوردباداوران بزرگ نظیرفولادیهارعایت ادب واحترام متقابل انجام شودزیراهمگی از یک خانواده میباشیم. پایدار باشید.

داور چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

غفاری و عسکری این دنیا محل گذر و آزمایش انسانهاست . تو رو خدا اگه بهش اعتقاد دارید که شک دارم داشته باشید بیشتر از این دین و قرآن خود را نفروشید و یک روز زودتر برید دنبال زندگیتون و نگذارید نفرین و آه داوران فوتبال و فوتسال پشت سر شما باشه. مطمین باشید تو همین دنیا در حق کسانی که نا عدالتی کردید رو پس میدن و شما با بدترین شکل ممکن مجبور میش این صندلی رو ترک کنید .
غقاری ،عسکری حیا کن کمیته داوران رو رها کن.

حمیدکاشانی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

علیرضاجان قابلیت فنی واخلاقی شمابرهیچکدام ازداوران پوشیده نست
نیست وبسیاری ازداوران ازجمله بنده سالهادرکنارشما تجارب
ارزنده ای کسب نموده ایم وجای خالی شماکاملا احساس میشود
لذاشمادرقلب ماجاداری. آقای غفاری نیزکه سالها بعنوان معلمی
شریف وانسانی پاک سرشت دربالاترین سطح داوری مملکت
سابقه درخشانی دارندوالحق والانصاف پس ازحضور
ایشان شاهدتحولات روبه جلوی داوری فوتسال بوده ایم. تخلفاتی
که شماذکرکردی کاملادرست میباشدوهمه ازآن مطلع هستیم ولی
همه اینهادرزمان ابوطالب طاهریان رخ داده نه الان !!! شخصی
که باسوء استفاده ازاعتماد آقای عسگری لکه ننگی بودبردامان
داوری وگرگی درپوستین بره که باهوشیاری آقای عسگری از
دپارتمان اخراج گردید.درموردشرایط تست آمادگی جسمانی این
فصل بهتراست واقع گراباشیم زیراشرایط برای همه یکسان بود
علیرضای عزیز امیدوارم بالطف خداوندودرایت آقای عسگری
وباتوجه به سابقه درخشان شمامشکل بوجود آمده هرچه سریعتر
برطرف گرددودرآخر برای دوبزرگوار ودوستان عزیزم آقایان
دریایی وعلیزاده باتوجه به شناختی که ازخصایص نیک اخلاقی
شما سراغ دارم بهتراست دربرخوردباداوران بزرگ نظیر
فولادیها رعایت ادب واحترام متقابل انجام شود زیراماهمگی ازیک خانواده میباشیم.پایدار باشید

حمیدکاشانی چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

علیرضاجان قابلیت فنی واخلاقی شمابرهیچکدام ازداوران فوتسال پوشیده نیست وبسیاری ازداوران ازجمله بنده سالهادرکنارشماتجارب ارزنده ای کسب نموده ایم وجای خالی شماکاملا احساس میشودلذاشمادرقلب ماجاداری وآقای غفاری نیزکه سالهابعنوان معلمی شریف .وانسانی پاک سرشت دربالاترین سطح داوری مملکت سابقه درخشانی دارندوالحق والانصاف شاهدتحولات روبه جلوی داوری فوتسال بوده ایم.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

رییسی که با ۱۰۰ کیلو برنج داور میفرسته لیگ کشور از این بهتر نمیشه.لجن گرفته فوتسال رو عین فوتبال

ﻣﺎﺯﻧﺪﺭاﻧﻲ پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۳۲

ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﭽﻪ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭاﻧﻢ ﻭﻟﻲ ﺑﻠﻪ ﭼﺸﻢ ﮔﻮﻱ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﻛﻪ ﻣﺮا ﺑﻪ ﺭاﺣﺘﻲ ﻛﻨﺎﺭ ﮔﺬاﺷﺘﻦ. ﺁﻗﺎﻱ ﻓﻮﻻﺩﻱ ﺷﻤﺎ ﺣﻖ ﻣﻴﮕﻲ اﻳﻨﺎ ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻓﻜﺮ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ. ﻣﻦ ﻫﻢ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻣﻴﻜﻨﻢ و ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺯﺩ و ﺑﻨﺪﻫﺎﻱ اﻳﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﺭا ﻟﻮ ﻣﻲ ﺩﻫﻢ. اﻟﺒﺘﻪ اﮔﺮ ﻳﻘﻪ ﻣﺮا ﻧﮕﻴﺮﻥ. ﻣﻦ ﺑﺎﻛﻲ ﻧﺪاﺭﻡ اﮔﺮ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻡ ﻋﻠﺖ ﺩاﺷﺘﻪ. اﻣﻴﺮ ﺩﺭﻳﺎﻳﻲ. ﻋﻠﻴﺰاﺩﻩ. ﺷﺠﺎﻋﺖ ﺷﻌﺎﺭ. ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻔﺘﻪ ی ﺁﺧﺮ ﻟﻴﮓ ﻳﻚ ﺳﻮﺕ ﺑﺰﻧﻨﺪ? ﻣﻦ ﺩﺭ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭاﻥ ﺑﻬﺘﺮ اﺯ اﻳﻨﺎ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﻘﻄ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺁﻗﺎﻱ ﻃﺎﻫﺮﻳﺎﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻫﺴﺘﻢ ﭼﻮﺑﺶ ﺭا ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ اﻳﻨﺎ ﻣﻼﻛﺸﻮﻥ ﻧﻤﺮﻩ ﻧﻆﺎﺭﺕ ﻧﻴﺴﺖ. اﺯ اﻭﻝ ﻓﺼﻞ ﻗﺮاﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﻛﻪ ﻛﻲ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ و ﻛﺠﺎﻫﺎ ﺳﻮﺕ ﻟﻴﮓ ﻳﻚ ﺑﺰﻧﻪ. اﻣﺠﺪﻱو ﺭﺷﺘﻲ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﺎ اﻳﻨﺎ ﻫﺴﺘﻦ. ﻣﻨﺘﻆﺮ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ.

پایگاه خبری فوتسال ایران پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

با سلام
لطفا مستندات و اظهارات خود را به آدرس info@fut5al.ir ایمیل کنید.
با تشکر

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

اقا این بازی رو جمع کنید دیگه بسته دیگه ابرو وحثیتی در این داوری نبود دیگه خودتون با نوشته های خودتون ابرو وحیثیت همدیگرو نبرید
بخدای احد و واحد این سریال قشنگی نیست همتون یک روزی این لباس سیاه داوری رو عز تنتون در میارید

داور همشهريت پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

اقای فولادی این بازی کثیف و تمامش کن ماکه خوب تورو میشناسیم

نام ... پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

سلام برات متاسفم همشهری

داور پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

جناب حمید کاشانی عزیز
اصلا بهت نمیاد ادم دو رو و باشی و بخاطر دو تا داوری از غفاری دفاع کنی . حمید کاشانی کجا تو زمان اقای طاهریان با پیشکسوتان داوری فوتسال اینگونه که اقای غفاری برخورده کرده برخورده شده؟کجا تو زمان طاهریان این همه درگیری در داوری فوتسال دیده شده بود؟کجا تو زمان طاهریان دوارانی از مسابقات فوتسال نوجوانان یک شبه سر از کلاس داوران لیگ برتر در می آوردند؟کجا زمان طاهریان کلاسهای لیگ برتر فوتسال تو لابی هتل برگزار میشد (محل برگزاری کلاس لیگ برتر امسال کجا بود حمید کاشانی ؟؟؟) احترام به داوران در فوتسال کشور مرده شده و یه عده د اور از خدا بی خبر که فکر خودشون رو میکنن و از بی عدالتی در داوری دفاع میکنن؟؟؟یه کمی هم با انصاف باشید و بدانید برخوردی که با فولادی و امثال فولادی شده سال آینده با شما خواهد شد.در خصوص تست آمادگی جسمانی داوران که گفتید شرایط برای همه برابر بوده درست!ولی آیا شرایط سنی همه یکسان است جناب کاشانی؟؟؟این تست آمادگی جسمانی طبق معیار فدراسیون پزشکی فیفا تصویب شده و هیچ یک از فدراسیون ها عضو حق تغییر آن را نداشته و ندارند جناب کاشانی .آقای عسکری در دپارتمان داوران فوتبال کشور قانون گذار است یا مجری قانون جناب کاشانی ؟؟اگر میخواهید به حقایق پی بیرید سری به آئین نامه کمیته داوران زده و جویا شوید که تست آمادگی جسمانی داروان باید مطابق با معیار فیفا باشد.این آقایان طبق اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال کشور آقای نصیر زاده تخلف کرده اند.

داور پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

اقای فولادی دمت گرم چرااز کثیف کاری اقای: که شده غلام حلقه به گوش اقای خ چیزی نمیگی که بخاطر چاپلوسی از طرف اقای ع.ع حق داورهارا خورد بعد رفت سر کار حالا هم هرچی بازی فوتسال توکرج انجام میشه خودش و اربابش هرشب توسالن هستن اخه داوری ارزش این همه هحش ،فلاکت خوردن راداره .
واقع
ا ادما وقتی کاره ای میشن چقدر کثیف میشن

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

درود بر آقای فولادی

ايران جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۳۸

اقای فولادی اسطوره داوری فوتسال البرز هستند مسولان باید بدانند که او بهترین داور است و باید در داوری باشد استاد فولادی شما جاودانه خواهید ماند امیدوارم این مسولین زودتر بروند شما بهترین داور هستید و هیجکس نمیتواند منکر شود

داور فوتسال جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

آقای فولادی خواهش می کنم بیشتر ازاین آقای ب غ رارسوا نکن فقط آقای طاهریان به درد داوری فوتسال می خورد

داور فوتسال کرج جمعه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

در جواب داور همشهریت :
دیدم خدا رو خوش نمیاد حق را نگم . قبل از شروع کلاس لیگ برتر تو استادیوم شریعتی آقای فولادی در حضور داروان کرج گفت:آقای م.۱بجاش به کلاس معرفی بشه بشرطی که سیاهی لشکر نباشه همه مخالفت کردند حالا نمید انم شما کی هستی که بدروغ اینحرف را زدی .اگه خودتو معرفی کردی منم خودمو. معرفی میکنم

چنگیز شاهین سه شنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

دوست عزیز وداور محترم جناب فولادی عزیز،من به مطلب زیز بسنده میکنم:
ساده ترین کار در جهان این است که خودت باشی،
و دشوارترین آن است که کسی باشی که دیگران می خواهند.
امیدوارم موفق،تندرست وسربلند باشی

داور فوتبال چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

اقای فولادی عزیز خسته نباشید امید وارم خدا بهتون صبر بده و در تمام مراحل زندگی در کنار خانواده موفق و شاد باشی این مشکلات از اول بوده و تا وقتی شرافت و انسانیت در وجود ادمها نباشه درست نمیشه اینها اگر انسان بودند میفهمیدند که ادم ورزش میکنه تا سالم بمونه و از زندگی لذت ببره چون انسان نیستند این ورزش را هم به لجن کشیدن داور رکن اصلی هر مسابقه است ولی کمترین توجه به ان میشود و اینها ککشون نمیگزه ؟؟؟از ماست که برماست ؟؟؟؟میددانم خیلی سخته ولی ناراحت نباش این همه دوستان ابراز عقیده میکنند بیانگر حقیقت هست و خدا شاکر باش که چه دوستان با صفایی داری وان عده معلول حال هم دیر یا زود خودشون متوجه میشن وهدایت میشن