کد خبر : 20979
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 13:41
-

نجاریان:این برد شش امتیازی بود!

نجاریان:این برد شش امتیازی بود!
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری پس از برتری تیمش مقابل پایاسازه تبریز گفت: این پیروزی برای تیم ما ارزش 6 امتیازی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان اظهار کرد: پیروزی تیم فوتسال شهروند ساری مقابل تیم پایاسازه تبریز برای بازیکنان ما ارزش ۶ امتیاز داشت.

وی با اشاره به اینکه این برد موقعیت تیم را در جدول رده‌بندی مستحکم کرد، ادامه داد: بازیکنانم در بازی خارج از خانه مقابل پایاسازه تبریز نمایش قابل قبولی داشتند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از ایجاد موقعیت زیاد بازیکنانش در این بازی خبر داد و افزود: اگر بازیکنان شهروند در این دیدار قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند با اختلاف زیاد برنده بازی بودیم.

نجاریان با انتقاد از داور دوم بازی مقابل پایاسازه تبریز تصریح کرد: داور دوم این دیدار در دقیقه سوم بازی بی‌دلیل بلباسی از بازیکنان خوب ما را بدون دادن کارت زرد به طور مستقیم از زمین اخراج کرد که به هیچ عنوان حق این بازیکن اخراج نبود.

وی با تشکر از زحمات بازیکنان در کسب سه امتیاز این بازی تصریح کرد: با توجه به جو سالن و قضاوت یک طرفه داور، بازیکنان شهروند در یک بازی سخت موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.

نجاریان با اشاره به انجام پنج بازی دیگر تا پایان فصل اظهار کرد: از این پنج بازی سه دیدار در خانه انجام می‌شود که با حمایت تماشاگران با پیروزی مقابل حریفان، جایگاه تیم در جدول بهتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: پس از برد و کسب سه امتیاز بازی در رختکن به بازیکنان و کادر فنی پاداش داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.