کد خبر : 32152
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:40
-

لیست بازیکنان تاسیسات به AFC ارسال شد/نام ۹ بازیکن کمکی در تیم شمسایی

لیست بازیکنان تاسیسات به AFC ارسال شد/نام ۹ بازیکن کمکی در تیم شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند. تیم امروز لیست ۲۵ نفره‌ای را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا چند روز مانده به آغاز مسابقات ۱۴ نفر نهایی برای حضور در این دور از رقابت‌ها انتخاب و معرفی شوند. در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند. تیم امروز لیست ۲۵ نفره‌ای را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا چند روز مانده به آغاز مسابقات ۱۴ نفر نهایی برای حضور در این دور از رقابت‌ها انتخاب و معرفی شوند.

در این بین تیم تاسیسات ۹ بازیکن به غیر از ۱۴ بازیکن اصلی خود به آسیا معرفی خواهد کرد تا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا در صورت موافقت باشگاه‌های سایر بازیکنان آنها به عنوان یار کمکی تاسیسات را در این دوره از رقابت‌ها همراهی کنند.

وحید شمسایی در این زمینه گفت: من رابطه بسیار خوبی با خانواده حسن‌زاده دارم و اصغر همچون برادر من است. شب گذشته هم با او صحبت کردم و او گفت اگر باشگاه روسیه اجازه بدهد تاسیسات را همراهی خواهم کرد. همچنین با حسین طیبی نیز صحبت‌هایی کردیم و در واقع چندین بازیکن دیگر را مدنظر داریم که هر کدام باشگاه‌هایشان رضایت دهند تا ما را در آسیا همراهی کنند به عنوان یار کمکی از آنها استفاده خواهیم کرد.

اسامی ۱۴ بازیکن تیم فوتسال تاسیسات به شرح زیر است:

مصطفی نظری، وحید سیفان، مهدی مصطفایی، وحید شمسایی، محمد کشاورز، مجید رئیسی، قدرت بهادری، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی ابراهیمی، سعید عباسی، محسن منتظمی، محمد زارعی و حمید احمدی.

همچنین ۹ بازیکنی که کادر فنی تاسیسات در نظر دارد به عنوان یار کمکی از بین آنها انتخاب کند به شرح زیر است:

اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی از نوریل نیکل روسیه، فرهاد فخیم و جواد اصغری‌مقدم از دبیری، مرتضی عظیمایی از راه ساری، علیرضا وفایی از ماهان تندیس قم، مهدی جاوید و سعید نقی‌زاده از گیتی‌پسند و محمد شجری.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

جانم جواد اصغری مقدم بازم دنبالت هستن با این سن و سال

ساری دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۴

سلام
اقای عظیمایی تو تیم شهروند ساری مشغول بازی هستن نه راه ساری
اقا مرتضی موفق باشی

J.t دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

باداشتنه ابول قهرمانید دنباله یارکمکی نباشید