کد خبر : 32257
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 9:10
-

آغاز ثبت نام رسانه ها برای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵

آغاز ثبت نام رسانه ها برای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، متقاضیان تا ۴ مرداد ۹۴ فرصت دارند فرآیند ثبت نام خود را جهت پوشش اخبار رقابتهای فوتسال قهرمانی جام باشگاه های آسیا تکمیل کنند. با اعلام بخش رسانه های کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام رسانه ها برای پوشش خبری رقابتهای قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵ از هم اکنون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، متقاضیان تا ۴ مرداد ۹۴ فرصت دارند فرآیند ثبت نام خود را جهت پوشش اخبار رقابتهای فوتسال قهرمانی جام باشگاه های آسیا تکمیل کنند.
با اعلام بخش رسانه های کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام رسانه ها برای پوشش خبری رقابتهای قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵ از هم اکنون آغاز شده و آخرین مهلت ارسال درخواست متقاضیان ۴ مرداد ۹۴ است.
تنها رسانه هایی می توانند اخبار این رقابتها را پوشش دهند که به صورت آنلاین درخواست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده باشند.
بر این اساس با توجه به محدودیت ثبت نام، کلیه رسانه های مکتوب، وب سایت ها، عکاسان، رسانه های تصویری و رادیویی متقاضی باید با مراجعه به سایت مدیا چنل AFC به آدرس  http://mediachannel.the-afc.net فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با آدرس پست الکترونیکی media@the-afc.com ارتباط برقرار کنند.
لازم به توضیح است، رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا با حضور ۱۲ تیم در ۴ گروه زیر از ۹ لغایت ۱۶ مرداد ۹۴ در اصفهان برگزار می شود:
گروه A: تأسیسات دریایی (ایران)، قدسیا (کویت) و الخلیج (امارات)
گروه B: ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قرقیزستان) و لوکوموتیو (ازبکستان)
گروه C: چونبوری (تایلند)، الریان (قطر) و نفت الوسط (عراق)
گروه D: شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان) و تایسان نام (ویتنام)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.