کد خبر : 32749
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 13:31
-

شرایط اردوی سرعین راضی‌کننده است/ طیبی می‌رود که با رضایتنامه برگردد

شرایط اردوی سرعین راضی‌کننده است/ طیبی می‌رود که با رضایتنامه برگردد

علی افضل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با طراحی برنامه‌های آماده‌سازی تیم توسط کادر فنی، کارمان را با اردوی سرعین که با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی بسیار مناسبی دارد پیش‌می بریم تا شرایط بدنی بازیکنان را به فرم ایده آل نزدیک کنیم. وی افزود: در

علی افضل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با طراحی برنامه‌های آماده‌سازی تیم توسط کادر فنی، کارمان را با اردوی سرعین که با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی بسیار مناسبی دارد پیش‌می بریم تا شرایط بدنی بازیکنان را به فرم ایده آل نزدیک کنیم.

وی افزود: در مدت یک هفته‌ای که در سرعین هستیم تنها کارهای هوازی و وزنه را انجام خواهیم داد و انجام بازی‌های دوستانه را به هفته‌های بعد موکول خواهیم کرد. روی اصول برنامه‌ها را به پیش می‌بریم تا انشاالله با آمادگی کامل پای در مسابقات بگذاریم.

سرمربی مس سنگون در خصوص آخرین وضعیت حضور حسین طیبی در این تیم نیز گفت: به نظر من کار تمام شده است و طیبی امروز به مسکو می‌رود تا رضایتنامه‌اش را از نوریلسکی نیکل گرفته و به تمرینات مس اضافه شود.

افضل با اشاره به اینکه هنوز دو بازیکن دیگر برای تکمیل کردن نفرات مورد نیازش احتیاج دارد، تاکید کرد: انشاالله پس از ثبت قرارداد طیبی دو بازیکن دیگر هم در پست‌های فلنک و عقب‌گیر می‌خواهم که از میان گزینه‌های داخلی و خارجی آنها را جذب خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

ایول علی اقا هرجا باشی همون تیم قهرمانه