کد خبر : 37104
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:05
-

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه سوم

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چونبوری (تایلند)، الریان (قطر)، نفت الوسط (عراق) در گروه C مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد. سرمربی الریان قطر: آنچه باعث نتیجه گیری می‌شود تجربه است سرمربی تیم فوتسال الریان قطر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چونبوری (تایلند)، الریان (قطر)، نفت الوسط (عراق) در گروه C مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

سرمربی الریان قطر: آنچه باعث نتیجه گیری می‌شود تجربه است
سرمربی تیم فوتسال الریان قطر در این نشست خبری اظهار کرد: خوشحال هستم که در این مسابقات شرکت می‌کنیم. امیدوارم که تمام این مسابقات بسیار خوب برگزار شود. ما آن هدفی که برایش به این مسابقات آمده ایم را سعی داریم عملی کنیم.
وی افزود: استایل تیم ما از جهتی شبیه تیم‌های شرق آسیاست. ولی چیزی که باعث کسب نتیجه می‌شود تجربه است. امیدوارم که تیم ما نتایج خوبی کسب کند.
سرمربی نفت عراق: با شرایط سخت امیدوار به صعود هستیم
سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در این نشست خبری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در شهر اصفهان هستم، با اینکه شرایط سختی داریم اما امیدوارم از این مرحله بالا برویم و با اینکه دوازده تیم قدرتمند در این مسابقات شرکت می‌کنند ما هم می‌توانیم نتایج خوب کسب کنیم.
وی افزود: امیدوارم که بتوانیم با نتایج آبرومند مسابقات را ترک کنیم.
سرمربی چونبوری تایلند: هدف ما رسیدن به فینال است
سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند در این نشست خبری گفت: پنج، شش ماه در تایلند مشغول مسابقات هستیم و از آمادگی خوبی برخورداریم. ما قبلاً هم به فینال این مسابقات راه پیدا کرده ایم. هدف ما این است که در این دوره از مسابقات هم به دیدار نهایی برسیم.
وی افزود: ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و نمی‌توانیم تیمی را هم به عنوان قدرت نام ببریم. چون تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات با تجربه و قدرتمند هستند.
وی در مورد اینکه پیش بینی می‌کند که این دوره بتوانند قهرمان شوند گفت: بازیکنان ما در این دو، سه سال تغییری نکرده‌اند و توانستیم ترکیب تیم را حفظ کنیم. که باعث شده تیم به بلوغ برسد و امیدوارم که نتایج خوبی کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.