کد خبر : 37107
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:08
-

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه چهارم

مشروح نشست خبری سرمربیان گروه چهارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان)، تایسان نام (ویتنام) در گروه D مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد. سرمربی بانک بیروت: برای قهرمانی به ایران نیامده‌ایم سرمربی تیم فوتسال بانک بیرون در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان)، تایسان نام (ویتنام) در گروه D مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا به میدان خواهند رفت. نشست خبری سرمربیان این سه تیم امروز در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

سرمربی بانک بیروت: برای قهرمانی به ایران نیامده‌ایم
سرمربی تیم فوتسال بانک بیرون در این نشست خبری اظهار کرد: بسیار امیدوار هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب می‌کنیم، ما برای کسب عنوان قهرمانی به ایران نیامده‌ایم و فقط سعی می‌کنیم از آبروی تیممان دفاع کنیم.
وی افزود: ما از نظر قرعه شرایط خوبی داریم و فرصت خوبی برای آنالیز تیم‌های قوی پیدا کرده‌ایم. هدف ما صعود از مرحله گروهی است.
سرمربی تایسان نام ویتنام: صعود از مرحله گروهی برای ما مهم است
سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام در این نشست خبری اظهار کرد: همچون تیم بیروت صعود از مرحله گروهی برای ما مهم است و تلاش خودمان را می‌کنیم که این سهم این را از دست ندهیم.
وی افزود: تیم ما استعدادهای بسیار خوب و بازیکنان خوبی دارد و امیدوار هستم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما شروع کننده این تورنمنت بسیار دشوار هستیم و امیدوار هستم در اولین مسابقه بتوانیم برد کسب کنیم.
سرمربی شنژن نانلینگ چین: تیم‌ها از نظر فنی در حد یکسانی هستند
سرمربی شنژن نانلینگ چین در این نشست اظهار کرد: از کشور ایران برای میزبانی بسیار خوب تشکر می‌کنم. ما شش بار در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و با تمام قوا به این مسابقات آمده ایم و تصمیم داریم عملکرد خوبی از تیم خود را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: معتقد هستیم تیم‌ها از قدرت بسیار بالای برخوردارند اما در حد یکسانی هستند و می‌توانند نزدیک به هم پیش بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.