کد خبر : 37251
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 17:20
-

سرمربی نفت الوسط عراق:ایران حرف اول را در فوتسال آسیا می زند/فرصت های زیادی را از دست دادیم

سرمربی نفت الوسط عراق:ایران حرف اول را در فوتسال آسیا می زند/فرصت های زیادی را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیتام عباس در نشست خبری پس از دیدار برابر چونبوری تایلند اظهار کرد: همان طور که دیدید در نیمه اول تقریبا دو تیم با هم برابر بودند اما در نیمه دوم بازی در دست ما بود، ما فرصت های زیادی از دست دادیم اما تیم تایلند توانست از فرصت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیتام عباس در نشست خبری پس از دیدار برابر چونبوری تایلند اظهار کرد: همان طور که دیدید در نیمه اول تقریبا دو تیم با هم برابر بودند اما در نیمه دوم بازی در دست ما بود، ما فرصت های زیادی از دست دادیم اما تیم تایلند توانست از فرصت های خود به خوبی استفاده کند.
وی در مورد عملکرد دو بازیکن ایرانی تیمش گفت: ایران در فوتسال آسیا حرف اول را می زند، بازیکنان ایرانی ما بازی خوب انجام دادند و آنچه وظیفه شان را بود را توانستند به خوبی انجام بدهند.
هیتام عباس خاطرنشان کرد: این بازی اول در این دوره از مسابقات بود و به خاطر همین کمی سخت و پر استرس گذشت. امیدواریم در بازی با الریان بتوانیم امتیاز بگیریم. اما در مجموعه امروز تیم ما در سطح بالایی بازی کرد و تیم تایلند هم بسیار خوب ظاهر شد.
وی در مورد بازی با الریان گفت: ما بازیکنان الریان را می‌شناسیم، آنها هم بازیکن ایرانی در تیم خود دارند که این به نفع ماست و ما وظایفی را به بازیکنان ایرانی خودمان در قبال آنها می دهیم که این تقابل می تواند به یک بازی خوب کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.