کد خبر : 37123
تاریخ انتشار : جمعه 9 مرداد 1394 - 12:52
-

سهرابی و عرض‌پیما داوران دیدار افتتاحیه

سهرابی و عرض‌پیما داوران دیدار افتتاحیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ علیرضا سهرابی و وحید عرض‌پیما به همراه ری‌مارتینز دیتائو از فیلیپین و حسین خلیله از اردن تیم داوری دیدار نخست جام باشگاه‌های آسیا را مابین نانلینگ چین و  تی‌سون‌نام ویتنام تشکیل می‌دهند. همچنین کوبویاشی هیرویاکی از ژاپن به همراه کوزاکی توموهیرو از ژاپن٬ لی پوفو از چین تایپه و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ علیرضا سهرابی و وحید عرض‌پیما به همراه ری‌مارتینز دیتائو از فیلیپین و حسین خلیله از اردن تیم داوری دیدار نخست جام باشگاه‌های آسیا را مابین نانلینگ چین و  تی‌سون‌نام ویتنام تشکیل می‌دهند.

همچنین کوبویاشی هیرویاکی از ژاپن به همراه کوزاکی توموهیرو از ژاپن٬ لی پوفو از چین تایپه و اسکات برادلی کیدسون از استرالیا دیدار دو تیم چونبوری تایلند و نفت الوسط عراق را قضاوت خواهند کرد.

دیدار سوم مابین ناگویا ژاپن و لوکوموتیو تاشکند نیز توسط تیم داوری ترونگ گونک دونگ از ویتنام٬ کریستوفر کولی از استرالیا٬ لیو جیانگویائو از چین و ژانگ یوز از چین قضاوت خواهد شد.

دیدار دو تیم تاسیسات دریایی ایران و خلیج فارس امارات نیز توسط تیم داوری هلدای یدانگ از مالزی٬ نورالدین بوکوف از قزاقستان٬ حسن موسی العبوری از عراق به همراه هوکار سالار احمد از عراق قضاوت خواهد شد.

تست داوری روز چهارشنبه برگزار شده بود که تمامی داوران در آن تست قبول شده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.