کد خبر : 37917
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 17:09
-

سرمربی از من انتظار معجزه داشت/ می خواستند یک تنه شنزن را قهرمان کنم!

سرمربی از من انتظار معجزه داشت/ می خواستند یک تنه شنزن را قهرمان کنم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم شنزن چین بعد از ظهر یکشنبه پس از حذف از رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۵ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به درخواست سرمربی تیم چینی، من از ۵۰ روز قبل با این تیم تمرین کردم و یک اردو هم در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم شنزن چین بعد از ظهر یکشنبه پس از حذف از رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۵ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به درخواست سرمربی تیم چینی، من از ۵۰ روز قبل با این تیم تمرین کردم و یک اردو هم در اصفهان برگزار کردیم که در آن با تیم گیتی پسند اصفهان و تیم دسته یکی بازی داشتیم که یک باخت و یک برد به دست آوردیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم که توانسته باشم برای این تیم تاثیرگذار باشم هر چند بازی در یک تیم ضعیف سطح فنی من را هم پائین آورده بود.

اسماعیل پور در خصوص عدم رضایت مربی چینی از عملکرد خود یادآور شد: این مربی فکر می کرد فوتسال یک بازی تک نفره است و از من انتظار معجزه داشت. او می خواست یک بازیکن یک تنه تیم را قهرمان کند. تیمی که می خواهد به فینال برسد باید ۷ یا ۸ بازیکن خوب در اختیار داشته باشد. من فکر می کنم نماینده ژاپن و تیم تاسیسات به فینال برسند و برای تیم ایرانی آرزوی قهرمانی دارم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.