کد خبر : 38466
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 17:45
-

سرمربی نفت الوسط عراق:دوست دارم در مرحله بعد با ناگویا بازی کنیم/صفری بازی را برایمان در آورد

سرمربی نفت الوسط عراق:دوست دارم در مرحله بعد با ناگویا بازی کنیم/صفری بازی را برایمان در آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس باقی پس از پیروزی تیم فوتسال نفت الوسط عراق مقابل بانک بیروت لبنان و صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما پس از اینکه گلر اول‌مان سه گل دریافت کرد گلر دوم خود را وارد میدان کردیم که عملکرد خوبی داشت و اشتباهات کمتری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس باقی پس از پیروزی تیم فوتسال نفت الوسط عراق مقابل بانک بیروت لبنان و صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما پس از اینکه گلر اول‌مان سه گل دریافت کرد گلر دوم خود را وارد میدان کردیم که عملکرد خوبی داشت و اشتباهات کمتری مرتکب شد. توانستیم بازی سه بر یک باخته را با مساوی به پایان برسانیم و در پایان هم پیروز میدان شدیم.

وی در مورد عملکرد بازیکن ایرانی تیمش گفت: بازیکن ایرانی ما بازی را برایمان درآورد. ما به یک بازیکن حرفه‌ای نیاز داشتیم که او به خوبی این کار را انجام داد. او عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و توانست سه گل به ثمر برساند و در ضربه پنالتی هم موفق عمل کرد.

وی در مورد اینکه چرا از گلر دومش در ضربات پنالتی استفاده کرد، گفت: ما قصد داشتیم به تیم حریف شوک وارد کنیم که همین مسئله هم باعث شد او عملکرد خوبی داشته باشد و در پایان پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد در مرحله نیمه‌نهایی با تاسیسات دریایی روبرو شود یا ناگویای ژاپن گفت: آرزو دارم در مرحله بعدی با ناگویا بازی کنم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.