کد خبر : 38856
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 21:51
-

تاسیسات-القادسیه جمعه در فینال

تاسیسات-القادسیه جمعه در فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ با پیروزی دو تیم تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت مقابل حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی٬ این دو تیم باید جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ برای کسب عنوان قهرمانی ششمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به مصاف هم بروند. این برای نخستین بار است که تیمی از کویت به فینال معتبرترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ با پیروزی دو تیم تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت مقابل حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی٬ این دو تیم باید جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ برای کسب عنوان قهرمانی ششمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به مصاف هم بروند. این برای نخستین بار است که تیمی از کویت به فینال معتبرترین مسابقات باشگاهی فوتسال در آسیا می‌رسد. در پنج دوره گذشته ۳ تیم ایرانی٬ فولاد ماهان (۲۰۱۰)٬ شهیدمنصوری قرچک (۲۰۱۱) و گیتی پسند اصفهان (۲۰۱۲ و ۲۰۱۳) موفق به صعود به فینال شده‌ بودند. در این بین دو تیم فولاد ماهان و گیتی پسند در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند.

دو تیم القادسیه و تاسیسات دریایی در مرحله گروهی نیز یک‌بار به مصاف هم رفته‌اند که در پایان یاران شمسایی موفق شدند با نتیجه پرگل ۹ بر ۲ از سد حریف کویتی خود بگذرند.

در دیدار رده‌بندی نیز دو تیم تای‌سون‌نام ویتنام و نفت‌الوسط نجف عراق از ساعت ۱۶:۳۰ برای کسب مقام سومی مسابقات باید با یکدیگر مسابقه بدهند. این نخستین بار است که تیمی از این دو کشور به این مرحله از مسابقات راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.