کد خبر : 38823
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 21:03
-

صعود مقتدرانه تاسیسات به فینال

صعود مقتدرانه تاسیسات به فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم تاسیسات دریایی ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به مصاف نفت الوسط عراق رفت و به پیروزی ۷ بر ۳ دست یافت. گل‌های این بازی را مجید رئیسی (۳ گل)٬ محمد کشاورز٬ وحید شمسایی٬ قدرت بهادری و محمدرضا سنگ‌سفیدی برای تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم تاسیسات دریایی ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به مصاف نفت الوسط عراق رفت و به پیروزی ۷ بر ۳ دست یافت. گل‌های این بازی را مجید رئیسی (۳ گل)٬ محمد کشاورز٬ وحید شمسایی٬ قدرت بهادری و محمدرضا سنگ‌سفیدی برای تاسیسات به ثمر رساندند. یکی از گل‌های نفت عراق نیز توسط محمد صفری به ثمر رسید.

ابتدا قدرت بهادری در دقیقه ۳ برای نماینده ایران گلزنی کرد اما یک دقیقه بعد صفری بازیکن ایرانی نفت عراق کار را به تساوی کشاند. با افزایش حملات ایران٬ مجید رئیسی دو گل در دقایق ۱۲ و ۱۵ به ثمر رساند. شوک بزرگ به تاسیساتی‌ها با اخراج مصطفی نظری وارد شد. وحید سِیفان نیز در اولین تجربه آسیایی خود در همان ثانیه‌های نخست ورود به زمین گل خورد. یک دقیقه بعد محمد کشاورز با شوتی سرکش توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا نتیجه کار چهار بر دو شود. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

تاسیساتی‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در همان دقیقه اول محمدرضا سنگ‌سفیدی گلزنی کرد. عراقی‌ها بعد از دریافت این گل از سیستم پنج نفره استفاده کردند که مجید رئیسی از این فرصت استفاده کرد و دروازه خالی حریف را گشود تا نفت ۶تایی شود. در دقیقه ۳۶ بالاخره نفت روی سیستم پاورپلی به گل رسید و بازیکن این تیم دروازه سِیفان را گشود.

وحید شمسایی که اشتیاق بالایی برای گلزنی داشت٬ در این بازی نیز ۴۰ دقیقه در زمین حضور پیدا کرد اما بیشتر توپ‌هایش توسط دروازه‌بان نفت مهار شدند تا اینکه در ثانیه‌های پایانی بازی بالاخره به گل دست یافت. بازی در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به نفع تاسیسات به اتمام رسید. تاسیسات با این پیروزی در فینال باید به مصاف تیم فوتسال القادسیه کویت برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

مقتدرانه؟ خجالت بکشید اینقدر طرفداری نکنید

نام ... چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

اگر شمسایی هر ۱۰ دقیقه ۵ دقیقه استراحت می کرد به مراتب بهتر بود

j.t چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

خیلی خوره ای وحید شمسایی.کاری نکن مثل علی دایی زوری بندازنت بیرون

..... پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۴۳

تا کور شود هرآنکه نتواند دید

نام ... پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۷

یه بار تیتر تون نگاه کنید
مقابل په تیمی برد؟؟؟!!

مهدی پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۷

ساکت شید انشا الله کور شود کسی که به اقای شمسایی حسادت می کند

نام ... پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

این که من نوشتم مقتدرانه؟ چه عیبی داشت که چاپ نکردید حالا دیگه نشون دادید که طرفداری میکنید

مصطفی پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

مهم پرچم ایرانه .. من طزفدار ایرانم نه شخص حال که وحید شمسایی میتواند در این سن بازی کند و گل هم بزند پس باید حمایتش کنیم نه که بهم بپریم.هم وحید وهم سفالمنس دمتون گرم