کد خبر : 38972
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 13:06
-

نظری:از بازیکنان و مردم به خاطر اخراجم عذرخواهی می کنم/برخی در داخل دوست ندارند تاسیسات قهرمان شود

نظری:از بازیکنان و مردم به خاطر اخراجم عذرخواهی می کنم/برخی در داخل دوست ندارند تاسیسات قهرمان شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص اخراجش در مقابل دیدار نفت الوسط عراق اظهار داشت: من یک اشتباه محاسباتی انجام دادم و لیز خوردم. پس از آن آمدم توپ را با سرم دفع کنم که به دستم برخورد کرد. جا دارد در اینجا از تمام بازیکنان عذرخواهی کنم. وی در مورد جریمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص اخراجش در مقابل دیدار نفت الوسط عراق اظهار داشت: من یک اشتباه محاسباتی انجام دادم و لیز خوردم. پس از آن آمدم توپ را با سرم دفع کنم که به دستم برخورد کرد. جا دارد در اینجا از تمام بازیکنان عذرخواهی کنم.

وی در مورد جریمه هزار دلاری‌اش یادآور شد: طبق قانون AFC اگر اخراج به دلیل مسائل غیر فنی باشد با جریمه روبه رو می‌شود. من حتی به مسئولان فیلم بازی را بارها نشان داده‌ام و اعلام کرده‌ام که در دیدار مقابل نماینده عراق نیازی ندارد من اقدام غیرفنی انجام بدهم اما آنها نپذیرفتند و مرا جریمه کردند.

دروزاه‌بان تأسیسات در خصوص عملکرد این تیم و رسیدن به دیدار فینال گفت: ما بسیار خوب کار کردیم و در این دوره از مسابقات هم توانستیم نماینده ژاپن که به گونه‌ای برای ایران طلسم شده بود را شکست دهیم. از اینکه در دیدار فینال در کنار بازیکنان نیستم بسیار ناراحتم. وحید شمسایی و بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و امیدوارم که با قهرمانی جواب تمام این ناملایمات را بدهند.

نظری تصریح کرد: پس از برتری مقابل نماینده ژاپن همگی گریه کردند و من به خاطر اخراجم در بازی مقابل نفت الوسط عراق و نبودن در بازی فینال از همه عذرخواهی می‌کنم. دو شاگرد دارم که امیدوارم هر یک از آنها درون دروازه قرار گرفتند با قدرت از دروازه تیم دفاع کنند که قطعاً اینگونه خواهد بود چرا که به توانایی آنها شک ندارم.

وی در مورد حضور خسوس کاندلاس در اصفهان گفت: من نمی‌خواهم در مورد اتفاقات اخیر صحبت کنم اما فقط یک نکته می‌گویم و آن اینکه با تیم تأسیسات دریایی برخورد بسیار بدی شد و واقعاً مثل غریبه‌ها با ما برخورد کردند. از مردم  اصفهان به خاطر حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم اما کسانی بودند که در داخل نمی‌خواستند تیم نتیجه بگیرید و قهرمان شود اما ما با قهرمانی‌مان ثابت می‌کنیم که کل فوتسال برای ماست!

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

نظری اولا که تو و وحید شمسایی از ترس اینکه قهرمان نشید همش دنبال دشمن میگشتید تا در صورت باخت از ناگویا و اوت شدن اونو بندازید تقصیر دیگران!! خیلی تابلو هست که عین همدیگه مصاحبه میکنید!!ههههه دوم اینکه گیتی پسند تو یک کشور غریب تو و شمسایی رو گذاشت کنار با سلطان اقضل مثل آب خوردن قهرمان شد پس تو کشور خودمون با این همه حمایت اگر قهرمان نشید که خیلی افتضاح هست بیخودی قهرمانی خودتون رو بزرگش نکنید با این همه هزینه باید قهرمان میشدید سوم اینکه تو در حدی نیستی که بگی کل فوتسال مال ماست تو و امثال تو فقط برای تیم ملی و فوتسال حاشیه درست میکنید هر روز دعوا و …. بیخود در مورد کل فوتسال حرف نزن!!تو خیلی کوچیک تر از این حرفا هستی

هوادار فوتسال جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

آقای نظری اینقدر مغرور نباش واقعا روی شما یه حساب دیگه ای میکردم یعنی چی کل فوتسال مال ماست اینقدر جوون هست بتونن دروازبان یک تیم ملی باشن بهتره بری فکر دوران بازنشستگی و دوران مربیگری باشی آقا دیگه پیر شدی آقا

نام ... جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

نظری:آقایون داداشا،این فوتسالو می بینید ماس ماس،یعنی کلیش ماس ماس…

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

یک سوال
مگه آقای نظری مربی گلبرگهای تیم تاسیسات است که میگه دوتا شاگرد دارم?!!! پس آقای اصغر قهرمانی چیکاره است?
یعنی نمیشود بفرمایند دوتا دوست یا رفیق یا رقیب یا هم پستی یا گلر دوم و سوم یا ۰۰۰۰
از سر غرور اینجا هم باید خود بزرگ بینی باشه?!!!!!