کد خبر : 45689
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 22:19
-

روزپیکر: مسئولان کی به داد ما می رسند؟/ گناه ما چیست؟!

روزپیکر: مسئولان کی به داد ما می رسند؟/ گناه ما چیست؟!
سرمربی تیم آذرخش گفت: گناه بازيكنان من چيست كه دوازده هفته بازي كرده اند ولي هيچ دريافتي ندارند و مسوولان هم به داد ما نمي رسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی آذرخش سرخون بندرعباس با انتقاد از مسوولان ورزش استان که هیچ توجه ای به تنها نماینده هرمزگان در لیگ برترفوتسال ندارند گفت: گناه بازیکنان من چیست که دوازده هفته بازی کرده اند ولی هیچ دریافتی ندارند و مسوولان هم به داد ما نمی رسند.

وی گفت: تمام فکر و ذهن بازیکنان من به بازی نیست زیرا برخی از آن ها خانواده دارند و برای مخارج زندگی نیاز به مبلغ قرارداد خود دارند. سرمربی آذرخش در مور دبحث فنی بازی هم گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم. درنیمه نخست اصلا خوب نبودیم و دو بار دروازه ما باز شد اما در نیمه دوم با صحبت های که با بازیکنان داشتیم و همتی که خودشان به خرج دادند علاوه بر این که دو گل خورده را جبران کردیم گل سوم را هم به ثمر رساندیم و با مدیریت کردن بازی در ادامه به یک پیروزی شیرین دست یافتیم.

وی افزود: بیشتراز آن خوشحال هستم که دل هوادران را در آخرین بازی خانگی نیم فصل شاد کردیم.

روزپیکر بازی با فرش آرا را آسان ندانست و این تیم را یکی از تیم های خوب لیگ قلمداد کرد. وی بیان داشت: همیشه جایگاه تیم ها در جدول بیانگر قدرت آن ها نیست و این موضوع در مورد تیم فرش آرا صدق می کند.

سرمربی تیم آذرخش سرخون بندرعباس در پایان گفت: امیدوار هستم در نیم فصل دوم مشکلات تیم بر طرف شود در غیر این صورت کارکردن واقعا سخت می شود و یقینا با این روند تمامی زحمات چندین ساله که برای حضور در لیگ برتر کشیده شد ازبین خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جانم فدای آذرخش آلومینیوم هرمزگان سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

خب چرا بازی پخش زنده نمیشه …..حق پخش تلویزیونی وتبلیغات و بلیط فروشی کجارفت …..چرالیگ ماآماتور پیش میره مسولان جواب گوباشند…..مگه تیم خصوصی آذرخش وسایرتیم های خصوصی چه درآمدی دارند….اگه این طور عمل کنند باید در فوتسال ایران روتخته کرد…..الان برا پخش زنده بازی ازآذرخش درخواست پول کردندتابازی پخش زنده شود کارشون برعکسه ……متاسفانه هیچ توجه ایی به فوتسال نمیشه …….همین هرمزگان سرشارازاستعداده بازی ها پخش زنده بشه می تونیم بازیکنان زیادی به کشورهای دیگه ترانسفر کنیم ………..تیم الجزیره امارات بهزادمیری زاده رومی خواست به خاطرغیرت بندری آذرخش روتنهانگذاشت درلیگ برتر….همچنین بنی اسدی تیم لیگ برتری روزها کرد واومدآذرخش لیگ یک بازی کردیعنی غیرت…..چندبازیکن آذرخش سابقه بازی در امارات رو داشتند که وقتی آذرخش هرمزگان لیگ برتری شدبادرخواست خودشون وباشگاه پیوستندبه تیم…..ناسلامتی تیم لیگ برتر یه اصلاچرابازی پخش زنده نمیشه …….سایت شماتقاضا می کنم پیگیری کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاران جوان بندر چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

تبریک میگم این بردشیرین رامردم شریف هرمزگان ،برایم یه سوال که سهم جوانهای هرمزگانی درورزش ازمسولین رده بالای استانی چیست ؟وچطورممکنه تواستانی بین بزرگی ازلحاظ اقتصادی که ازیطرف اسکله رجایی ونفت وگازوجودداردمسولین نمیتوانندیه مقداری ازهزینه این ادارات راخرج ورزش کنند،،،،،،،,،
انشالله که مسولین همتی کنندوازجوانان حمایت کنندتارشته فوتسال توکشورحرف اول بزنه وتنهاصحبتم به این عزیزان بازیکن بنازم به این غیرتان که ازجان مایه میگذاریدوتااین لحظه که پایان نیم فصل بازیهاست مباغی از قراردادتون راندادند.به امیدپیروزیهای بیشتر.پاینده باشی هرمزگان(السلام علیک یاامامزاده سیدمظفر)

پوریا چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۱

آخه یعنی چی مسولین چرا به داد این تیم نمیرسند. حالا که هرمزگان یه تیم کاملا بومی رو داره و اینقدر مردم دوستش دارن ازش حمایت نمیشه.شاید اگر بازی پخش زنده میشد مسولین به جلو دوربین ها خودنمایی میکردند

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۵۶

دم همه بازیکنای با غیرت شهرمو گرم خدایش سنگ تموم گذاشتن.. میلاد چراغی مرسی داری
سلطان ممد بنی اسدی بازیت حرف نداشت…
آقای روزپیکر خدا یارت بشه با چندتا جوون بی ادعا …واقعا گل کاشتی…
استاندار محترم شما که قبل لیگ خوب حرف از حمایت میزدید حالا کجای ..
عزیزان شورای شهر نمایندگان مجلس خواهشا خواهشا خواهشا به فریاد تیم بومی شهرمو برسید

یاسر ممد سینا علی چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۰۷

بنازوم دم گرم بازیکنای آزرخش ایوالا به تک تک بازیکنا و کادر فنی نیمه دوم غوغا تو
گل سوم سالن منفجر بو ای والا به هوادارهای آزرخش تیم بومی لیگ برتر

چوک بندر چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

اشوآذرخش. …….ماشالله

آذرخش هرمزگان چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

تیم خوب آذرخش تو میدون بدرخش.ماشاالله چوکو هرمزگانی