کد خبر : 70331
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1395 - 15:36
-

سنگ سفیدی:برای صعود به نیمه نهایی شانس و اقبال نداشتیم/ هنوز در شوک حذف هستم

سنگ سفیدی:برای صعود به نیمه نهایی شانس و اقبال نداشتیم/ هنوز در شوک حذف هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی درباره باخت تیم فوتسال تاسیسات دریایی به ناگویای ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا و حذف از این رقابتها در مرحله یک چهارم نهایی، گفت: ما این مسابقات را خوب شروع کردیم و بیشترین گل زده هم از آن تیم تاسیسات بود ولی شانس و اقبال برای صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی درباره باخت تیم فوتسال تاسیسات دریایی به ناگویای ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا و حذف از این رقابتها در مرحله یک چهارم نهایی، گفت: ما این مسابقات را خوب شروع کردیم و بیشترین گل زده هم از آن تیم تاسیسات بود ولی شانس و اقبال برای صعود به مرحله نیمه نهایی نداشتیم.

وی افزود: ما برای قهرمانی به تایلند رفته بودیم و به چیزی جز این فکر نمی‌کردیم ولی در جریان بازی با ناگویا هرچه از زمان مسابقه می‌گذشت، تیم حریف خودش را پیدا می‌کرد. وقتی هم یک پنالتی در طول بازی خراب کردیم، ژاپنی‌ها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند و فهمیدند می‌توانند به دروازه ما برسند.

بازیکن تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: ژاپن هزار سال دیگر هم به فوتسال ایران نمی‌رسد. برگ برنده آنها در بازی جام باشگاه‌های آسیا، آنالیز خوبشان بود. به هر حال آن روز، روی بد فوتسال خودش را به ما نشان داد.

سنگ سفیدی با اشاره به حال و هوای رختکن تاسیسات بعد از باخت به ناگویا، گفت: من هنوز در شوک حذف هستم و باورم نمی‌شود به ناگویا باخته‌ایم. تنها چیزی که یادم می‌آید این است که گفتند پنالتی را بزنم! در رختکن هم تمام بازیکنان گریه می‌کردند و کسی نمی‌توانست این باخت را باور کند.

وی در پایان با اشاره به صعود نفت الوسط عراق و ناگویا ژاپن به فینال گفت: در تیم نفت دو بازیکن خوب ایرانی یعنی قدرت بهادری و فرهاد توکلی بازی می‌کنند. آنها نمایندگان ایران در فینال هستند و امیدوارم بتوانند با شکست ناگویا، قهرمان شوند. با قهرمانی تیم نفت عراق ما هم تا حدودی التیام می‌گیریم!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

تیم شما آنالیز نمیخواست که تو وحید شمسایى ۴٠ دقیقه بازى میکنید دیگه!!! بعدم پس کادر فنى شما چکار میکرد این همه آدم مدعى دور هم جمع شدن چیزى نگفتن به شما؟!! یا اصلا چیزى نمیدیدن؟؟!

فولادماهان جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

آبروی ایران را بردید یه زمانی تیمهای دیگه آرزوشون بود که بیشتر از فلان تا گل از ایران نخورند حالا براحتی برامون شاخ و شونه میکشند.