کد خبر : 74569
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 14:44
-

ترابیان:هماهنگی بازی دوستانه در کلمبیا دشوار است/تیم ملی با جیووا در جام جهانی شرکت می کند

ترابیان:هماهنگی بازی دوستانه در کلمبیا دشوار است/تیم ملی با جیووا در جام جهانی شرکت می کند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: اینکه ما بخواهیم پیش از شروع جام جهانی فوتسال دیدار دوستانه‌ای را هماهنگ کنیم هم اکنون سخت و دشوار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه کادر فنی تیم ملی فوتسال خواهان برگزاری بازی دوستانه در کلمبیا شده‌اند اظهار داشت: این موضوع مطرح شده است اما برای هماهنگی این مسابقه کمی دیر است چرا که فیفا پیش از این در نامه‌ای به کشورهای حاضر در جام جهانی اعلام کرده بود که اگر قصد دارند دیدار دوستانه ای را پیش از شروع مسابقات برگزار کنند به صورت رسمی اعلام کنند تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در گذشته وجود داشت ما در نامه‌ای اعلام کردیم که نیازی به برگزاری بازی دوستانه نداریم و به همین دلیل هم هم اکنون برای هماهنگی این بازی کار دشواری را پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اگر شده با یکی از تیم‌های باشگاهی بازی کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد اینکه لباس تیم ملی در جام جهانی چه برندی خواهد بود گفت: ما با جیووا در مسابقات حاضر می‌شویم چرا که پیش از این فیفا از ما رنگ و برند لباس را پرسیده بود که ما به آنها اعلام کردیم و نمی‌توانیم برند خود را تغییر بدهیم.

ترابیان در مورد انتقادهای کادر فنی از مهیا نشدن لباس خاطرنشان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد چرا که لباس‌ها به موقع به دست بازیکنان خواهد رسید و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.