کد خبر : 74578
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 15:01
-

تعطیلی طولانی لیگ برتر به ضرر تیم‌هاست

تعطیلی طولانی لیگ برتر به ضرر تیم‌هاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین وطن‌پور  اظهار داشت: بعد از چهار بازی تعطیلی ٢ ماهه به ضرر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بود، چون تیم‌های لیگ کم‌کم در شرایط مسابقات قرار می‌گرفتند که مسابقات به خاطر تیم ملی تعطیل شد. وی در مورد تمرینات تیم دبیری افزود: از روز چهارشنبه گذشته تمرینات تیم آغاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین وطن‌پور  اظهار داشت: بعد از چهار بازی تعطیلی ٢ ماهه به ضرر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بود، چون تیم‌های لیگ کم‌کم در شرایط مسابقات قرار می‌گرفتند که مسابقات به خاطر تیم ملی تعطیل شد.

وی در مورد تمرینات تیم دبیری افزود: از روز چهارشنبه گذشته تمرینات تیم آغاز شده و در فاز اول روی سازگاری بدن بازیکنان با تمرینات و در فاز دوم گرفتن تست‌های مورد نیاز و سنجش آمادگی بدنی کار خواهیم کرد.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در هفته‌های بعدی با نظر سرمربی تیم جواد اصغری‌مقدم اردویی در تبریز برگزار می‌کنیم تا بازیکنان را به آمادگی جسمانی مطلوب برسانیم.

این مسؤول خاطر نشان کرد که به امید خدا بتوانیم فصل خوبی برای فوتسال استان رقم بزنیم و تیم دبیری تبریز بتواند با قرار گرفتن در جایگاه خوبی به رقابت‌های لیگ برتر خاتمه بخشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.