کد خبر : 74557
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 14:04
-

تمجید سایت فوتسال برزیل از حسین طیبی و تیم ملی ایران

تمجید سایت فوتسال برزیل از حسین طیبی و تیم ملی ایران
سایت فدراسیون فوتسال برزیل در گزارشی به تمجید از حسین طیبی و تیم ملی فوتسال ایران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جام جهانی فوتسال هفته‌ آینده در کلمبیا شروع می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران، قهرمان آسیا در مرحله گروهی باید با اسپانیا، آذربایجان و مراکش دیدار کند. سایت فدراسیون فوتسال برزیل در گزارشی به حضور ایران در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و از حسین طیبی به عنوان یکی از ستاره‌های این دوره از رقابت‌ها نام برد.

در این گزارش آمده است:

طیبی در ۲۸ سالگی ستاره اول تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران محسوب می‌شود و یکی از افرادی است که می‌تواند سرنوشت تیم‌ ‌ملی کشورش را تغییر دهد. انتظارات زیادی از طیبی است. او در جام جهانی ۲۰۱۲ نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. او زننده گل ایران برابر اسپانیا در آن جام بود. آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نهایت اسپانیا نایب قهرمان جام شد.

طیبی در مورد آن بازی می‌گوید شروعی از آن بهتر نمی‌توانستیم داشته باشیم. می‌توانستیم اسپانیا را ببریم. به شخصه معتقدم آن بازی یکی از بهترین بازی‌های ایران در چند سال اخیر بود. همه بازیکنان ما نمایش خوبی ارائه کردند.

تیم‌ ‌ملی ایران در آن دوره با شکست برابر کلمبیا از دور رقابت‌ها در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. آن شکست هنوز در خاطر ایرانی‌ها باقی‌ مانده است. حالا وقت جبران آن فرا رسیده است. در این دوره نیز مانند دوره گذشته ایران در اولین بازی خود باید برابر اسپانیا به میدان برود.

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران درباره این بازی معتقد است: من به شما قول می‌دهم که ما در هر بازی برای برد به زمین برویم، چرا که یکی از بهترین تیم‌های فوتسال جهان هستیم. ما به اسپانیا احترام می‌گذاریم  ولی می‌خواهیم اولین بازی‌مان را با برد شروع کنیم. بازی بین ایران و اسپانیا همیشه زیبا از آب در آمده است ولی این دوره مصم‌تر از دوره قبل هستیم.

یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران در ادامه هدف ایران را حضور در بین چهار تیم اول عنوان کرد و گفت‌: هدف ما کاملا مشخص است و آن هم حضور در چهار تیم نخست این رقابت‌ها است. فکر می‌کنم همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و بازی سختی در انتظار همه است. روی کاغذ برخی تیم‌ها شانس بیشتری دارند. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم ولی مصمم به موفقیت هستیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.