کد خبر : 74564
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 16:43
-

تیم ملی با دو دروازه بان در کلمبیا/ریسک ناظم الشریعه

تیم ملی با دو دروازه بان در کلمبیا/ریسک ناظم الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی لیست تیم ملی فوتسال برای جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا نشان می دهد فقط دو دروازه بان در لیست چهارده نفره تیم ملی دیده می شود و مربیان ترجیح داده اند به جای اضافه کردن یک دروازه بان دیگر در لیست از بازیکنان سایر پست ها استفاده کنند. این موضوع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بررسی لیست تیم ملی فوتسال برای جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا نشان می دهد فقط دو دروازه بان در لیست چهارده نفره تیم ملی دیده می شود و مربیان ترجیح داده اند به جای اضافه کردن یک دروازه بان دیگر در لیست از بازیکنان سایر پست ها استفاده کنند.
این موضوع در شرایطی است که در سه جام جهانی گذشته در لیست ۱۴ نفره تیم ملی نام سه دروازه بان قرار داده شده است تا در صورت مصدومیت هر کدام از ایشان تیم ملی دچار مشکل نشود.
به نظر می رسد با توجه به مصدومیت برخی بازیکنان در سایر پست ها کادر فنی تیم ملی درون دروازه دست به ریسک زده است تا در صورت تداوم مصدومیت امکان جایگزینی بازیکنان وجود داشته باشد.
علیرضا صمیمی و سپهرمحمدی دو گلر تیم ملی در کلمبیا خواهند بود که هنوز هم امکان پیش بینی اینکه کدامیک دروازه بان اول ایران در جام جهانی باشند مشخص نیست.

گفتنی است این حرکت یک نوع ریسک هم هست.تاسیسات دریایی در دوره قبل جام باشگاه های آسیا در بازی نیمه نهایی مصطفی نظری را به علت اخراج از دست داد و اگر دروازه بان سوم نداشت شاید نمی توانست به قهرمانی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

خط زدن آقای کشاورز یا افشین کاظمی از تیم ملی و بردن یک گلر دیگر عرضه میخواهد که متاسفانه در وجود سرمربی تیم ملی یافت نمی شود

نام شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

ریسک کدومه برادر من ایشون فقط بخاطر اینکه مهران عالیقدرو ببره این اشتباه بزرگو انجام داده
دیگه همشهری بازی تا این حد همه بچه های تیم ملی و کادر فنی هم میدونن که عالیقدر اندازه تیم ملی نیست ولی حریف خودخواهی های جناب ناظم نمیشن

امین یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

تهمت نزن دوست عزیز

نام ... یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

اگر عالیقدر نیست حتما تو در حد تیم ملی هستی

نام ... یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

بر عکس همه ایران میدونند اقای عالیقدر از بهترین هاست شماها فعلا چشمش را ندارید

نام ... دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۲۹

اقای عالیقدر اتفاقا خوب هست و حقش هست