کد خبر : 74576
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 14:54
-

ناظم الشریعه:طبیعی است از آماده‌سازی راضی نباشم/ قبل از جام ملت‌ها برنامه دادم

ناظم الشریعه:طبیعی است از آماده‌سازی راضی نباشم/ قبل از جام ملت‌ها برنامه دادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال بعد از بازی‌های تدارکاتی در تایلند و سپس بازی با ازبکستان در ایران، گفت: بعد از فینال جام ملتهای آسیا بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم ولی خدا را شکر در ۱۰، ۲۰ روز گذشته بازی‌های خوبی داشتیم؛ اگرچه کمی پرفشار بود. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال بعد از بازی‌های تدارکاتی در تایلند و سپس بازی با ازبکستان در ایران، گفت: بعد از فینال جام ملتهای آسیا بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم ولی خدا را شکر در ۱۰، ۲۰ روز گذشته بازی‌های خوبی داشتیم؛ اگرچه کمی پرفشار بود.

وی افزود: در این مدت پنج بازی تدارکاتی انجام دادیم. اگر دو بازی دیگر انجام می‌دایم هم بهتر بود. هرچند در تایلند تعدادی از بازیکنان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم و تیم نصفه و نیمه بازی کرد. در تایلند هم بحث هماهنگی تیم را داشتیم و هم بحث مصدوم نشدن بازیکنان. البته در آن تورنمنت شرایط نیمه به نیمه و بازی به بازی بهتر می‌شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط مصدومان تیم ملی و اینکه آیا این بازیکنان به جام جهانی می‌رسند یا خیر، گفت: بله، وضعیت مصدومیت علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی و محمد کشاورز خوب است. حسین طیبی هم مشکلی ندارد. چهارشنبه که تمرین تیم ملی تعطیل شد، برای کشاورز، محمد طاهری، حسن زاده و احمدی تمرین اختصاصی گذاشتیم تا در کمپ تیم ملی زیر نظر آقای دوران مربی بدنساز تیم ملی کار کنند.

ناظم الشریعه درباره اینکه تیم ملی به خاطر مصدومیت بازیکنانش در تورنمنت تایلند نتوانسته به هماهنگی لازم برسد، تصریح کرد: دنبال این هستیم که اگر بشود قبل از شروع جام جهانی و در کلمبیا، یک بازی تدارکاتی دیگر برگزار کنیم تا با هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم.

«به نظر می‌رسد ته دل شما از تدارکات درنظر گرفته شده برای تیم ملی راضی نیست.» ناظم الشریعه در این خصوص گفت: طبیعی است. ما یک برنامه ارائه داده بودیم که طبق برنامه جلو نرفتند. حالا بعضی‌ها می‌گویند سرمربی تیم ملی سکوت کرده و بعد از جام جهانی می‌خواهد صحبت کند. در این شرایط نمی‌توان کار و تمرین را رها کرد و حرف زد. ما هم طبق امکانات موجود پیش می‌رویم.

وی افزود: در برنامه من که آنرا حتی قبل از جام ملتهای آسیا ارائه کرده بودم، شروع لیگ در خرداد و تیرماه دیده شده بود. اگر لیگ زودتر از مردادماه شروع می‌شد، الان این مسائل هم مطرح نبود. ضمن اینکه در این مدت به جز قزاقستان و آنهم در تورنمنت تایلند، نتوانستیم با تیم‌های اروپایی بازی داشته باشیم. الان هم دیگر وقت این بحثها نیست و باید روی موفقیت در جام جهانی تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان با بیان اینکه دائم با محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی در تماس است، گفت: روز دوشنبه مراسم بدرقه تیم ملی با حضور مهدی تاج برگزار می‌شود و پاداش قهرمانی در آسیا هم در این مراسم پرداخت خواهد شد. تیم ملی هم روز پنجشنبه عازم فرانکفورت و سپس از آنجا عازم کلمبیا می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

واقعا تیم ملی علیرضا وفایی کم داره…