کد خبر : 74648
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 11:52
-

ترابیان:امیدی به برگزاری بازی دوستانه فوتسال در کلمبیا نیست/ دست به دامن فیفا شده‌ایم!

ترابیان:امیدی به برگزاری بازی دوستانه فوتسال در کلمبیا نیست/ دست به دامن فیفا شده‌ایم!
رییس کمیته‌ فنی فوتسال ‌با بیان این که احتمال برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال در کلمبیا بسیار پایین است از مذاکره با مسئولان فیفا برای هماهنگی این دیدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برگزاری بازی دوستانه تیم‌ ‌ملی پیش از جام جهانی در کلمبیا، اظهار کرد: امیدی به انجام این بازی نداریم چون فیفا سه ماه پیش فرمی برای ما ارسال کرد و ما در آن فرم اعلام کردیم که قصد برگزاری بازی تدارکاتی در کلمبیا را نداریم. با این حال الان کادرفنی تیم‌ ‌ملی احساس نیاز کرده تا یک بازی تدارکاتی انجام دهد. به‌ هر حال ملی‌پوشان  مصدوم، در تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان حضور نداشتند و طبیعی است کادرفنی نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشد.

رییس کمیته‌ فنی فوتسال ‌اضافه کرد: دست به دامن برخی دوستانمان در فیفا شده‌ایم تا اجازه دهند ما این بازی را کلمبیا انجام دهیم. فیفا می‌خواهد همه چیز تحت کنترل خودش باشد و محدودیت شدیدی وجود دارد.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا با تیم خاصی برای این بازی مذاکره شده یا نه؟ تصریح کرد: فعلا تیم حریف نیز مشخص نشده و ابتدا باید فیفا اجازه این بازی را به ما بدهد.

رییس کمیته‌ فنی فوتسال در پایان از حضورش در کلمبیا خبر داد و گفت‌: پنجشنبه به همراه تیم به کلمبیا خواهم رفت. به‌ هر حال این نیاز وجود داشت که من در کنار تیم باشم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.