کد خبر : 74696
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 23:20
-

دبیر جدید سازمان لیگ را بیشتر بشناسید

دبیر جدید سازمان لیگ را بیشتر بشناسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی بعد از استعفای آرش جابری به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال منصوب شد. سلیمانی که شاید برای بسیاری از اهالی فوتسال فردی گمنام باشد، پدر سه داور فوتسال است. وحید، حامد و حمید سلیمانی فرزند دبیر جدید سازمان لیگ هستند که در بین آن ها وحید در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی بعد از استعفای آرش جابری به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال منصوب شد. سلیمانی که شاید برای بسیاری از اهالی فوتسال فردی گمنام باشد، پدر سه داور فوتسال است. وحید، حامد و حمید سلیمانی فرزند دبیر جدید سازمان لیگ هستند که در بین آن ها وحید در سطح اول فوتسال کشور قضاوت می کند.
کاظم سلیمانی که در رشته ادبیات تحصیل کرده، سابقه ریاست سازمان ثبت احوال را در کارنامه دارد. او مدتی نیز دبیر کمیته انضباطی بوده است. دبیر جدید سازمان لیگ در دوران جوانی نیز فوتبالیست بوده و در رشته های دو امدادی و پینگ پنگ به قهرمانی هایی دست یافته است.
او در سال های اخیر به عنوان ناظر فدراسیون در بازی های مختلفی که زیرنظر سازمان لیگ برگزار می شده، حضور داشته است.
سلیمانی امروز با حضور در کمیته فوتسال رسما کار خود به عنوان دبیر سازمان لیگ را آغاز کرد و فدراسیون فوتبال در انتصاب او، تاکید بسیاری در سلامت کارش اش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۵۵

هنوز ۱۰۰%نیست که فردا معلوم میشه

نام ... دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۷:۵۰

موفقیت آرزو دارم اما بازهم یه بازنشسته وچندشغله