کد خبر : 74630
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 10:18
-

در انتظار غیرت ایرانی فوتسالیست‌ها

در انتظار غیرت ایرانی فوتسالیست‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی یادداشتی برای روزنامه شهروند در مورد تیم ملی فوتسال نوشته که از نظرتان می گذرد: همواره اعتقاد داشته و دارم ورزشکاران در رشته‌های مختلف در طول‌سال این شانس برایشان وجود دارد که مسابقات متعددی را پشت سر بگذارند و بتوانند از لحاظ فیزیکی و روحی خودشان را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی یادداشتی برای روزنامه شهروند در مورد تیم ملی فوتسال نوشته که از نظرتان می گذرد:

همواره اعتقاد داشته و دارم ورزشکاران در رشته‌های مختلف در طول‌سال این شانس برایشان وجود دارد که مسابقات متعددی را پشت سر بگذارند و بتوانند از لحاظ فیزیکی و روحی خودشان را در شرایط مطلوبی قرار دهند اما رشته فوتسال از آن دسته ورزش‌هایی است که متاسفانه از اقبال خوبی برخوردار نیست؛ زیرا نه در المپیک حضور دارد و نه از سازوکار مناسبی برخوردار است. جام‌جهانی فوتسال هر ۴‌سال یک‌بار برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شده است که تیم‌های مختلف زمان زیادی را از مسابقات دور باشند. وضع تیم‌ملی فوتسال ایران نیز  همین‌طور است. اکنون بازیکنان مدت زیادی از مسابقات دور بوده‌اند و از آمادگی خوبی برخوردار نیستند. لیگ ایران هم مزید بر علت بوده است؛ لیگی که هر‌سال زمان زیادی به خواب زمستانی می‌رود و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان از شرایط بازی دور بمانند و اعتماد به نفس گذشته را نداشته باشند. اردوهای اخیری که برای تیم‌ملی در نظر گرفته شد، مسابقات خوبی بود و باعث شد کمی بازیکنان  به فرم گذشته بازگردند. بازی با قزاقستان و تایلند ازجمله بازی‌هایی بود که محک خوبی برای بازیکنان محسوب می‌شد. با این‌حال چند روزی بیشتر به شروع بازی‌ها در کلمبیا باقی نمانده و تیم ما سیر خوبی را برای رسیدن به این بازی‌ها طی نکرده است. همین موضوع قطعا در بازی‌ها مانعی برای تیم ایران خواهد بود. از سوی دیگر از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و حمایت‌های ورزشی در حد صفر هستیم، به گونه‌ای که انگار هیچ مرجعی وجود ندارد تا به تیم‌ملی کمک کند اما همین تنهایی باعث می‌شود تا بازیکنان ما با غیرت بیشتری در بازی‌ها ظاهر شوند و روند خوبی را طی کنند. اگر موفق شدیم هم بدانید فقط و فقط به دلیل غیرت و عملکرد بازیکنان بوده است و اگر هم ناامید بازگشتیم، همه اتفاقات بر گردن فدراسیون و وزارت ورزش است. اگر همین‌طور فوتسال را به حال خودش رها کنند، این رشته تبدیل به یکی از ضعیف‌ترین رشته‌ها در ایران می‌شود و حسرت این روزها را خواهیم خورد. اگر فوتسال زمین بخورد، بلند کردنش غیرممکن است و راهی دیگر باقی نمی‌ماند. تیم‌ملی فوتسال ایران باید در این چند روزی که تا جام‌جهانی باقی مانده، همه تلاشش را انجام دهد تا از نظر روحی پیشرفت خوبی داشته باشد با امید زیادی این بازی‌ها را مشاهده کنیم.
منبع:شهروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

تو اگه لالایى بلدى چرا براى خودت نخوندى؟!!! خودت با تاسیسات چرا غیرت به خرج ندادى و أوت شدى؟!! تو اصلا کى هستى که بیانیه !! صادر میکنى؟!!

نام ... دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

احترام بازیکن بزرگ راباید نگهداشت اقای شمسایی مرد بزرگ واقای گل جهان هستند

ناشناس سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

اقای شمسایی اسطوره فوتبال ایران است ایشان باتیم تاسیسات قهرمان اسیا شد برای ما کافیست. اقا وحید درود بر غیرت وتعصبت