کد خبر : 74598
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 9:35
-

شمسایی:طیبی از نظر فنی و تیپ می تواند دست نیافتنی شود/عاشق این هستم که رکوردم را بزند/ اسپانیا همیشه از ایران ترس دارد

شمسایی:طیبی از نظر فنی و تیپ می تواند دست نیافتنی شود/عاشق این هستم که رکوردم را بزند/ اسپانیا همیشه از ایران ترس دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در واکنش به اینکه حسین طیبی او را «افسانه فوتسال» توصیف کرده است، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در هر دوره یک ستاره داشته که بدون شک ستاره این دوره از فوتسال ما حسین طیبی است. طیبی با توجه به اینکه از نظر فنی بازیکن خوبی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در واکنش به اینکه حسین طیبی او را «افسانه فوتسال» توصیف کرده است، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در هر دوره یک ستاره داشته که بدون شک ستاره این دوره از فوتسال ما حسین طیبی است. طیبی با توجه به اینکه از نظر فنی بازیکن خوبی است و خوش تیپ هم هست می‌تواند دست نیافتنی باشد.

وی ادامه داد: البته همانطور که دوره من در تیم ملی تمام شد دوره طیبی هم تمام می‌شود و بازیکن جوان دیگری روی کار می‌آید اما همانطور که گفتم طیبی ستاره حال حاضر فوتسال ایران است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه نمی‌ترسد طیبی رکورد گل‌های ملی او را بزند، تصریح کرد: من عاشق این هستم که رکوردم را یک ایرانی و مخصوصا طیبی بزند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چقدر امید دارد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا موفق شود، گفت: حضور در جام جهانی دشوار است، اصلا رشته‌هایی که المپیکی نیستند، جام ‌جهانی سختی دارند. البته نباید از این نکته هم به سادگی عبور کنیم که اسپانیا که بهترین تیم دنیا است در گروه ما قرار دارد.

وی افزود: البته اسپانیا همیشه مقابل ایران ترس دارد اما تیمی با برنامه است. مراکش و و جمهوری آذربایجان هم با اینکه از رنکینگ از ما عقب‌تر هستند اما نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. به قول افتخاری اگر این دوره به نیمه نهایی نرسیم هیچ‌وقت دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد. در تیم ملی فعلی ستاره‌های زیادی وجود دارد، ضمن اینکه تیم کادر فنی خوبی هم دارد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی عنوان کرد: ما برای موفقیت تیم ملی دعاگو هستیم چون در این صورت کل خانواده فوتسال سود می‌برند.

شمسایی در خصوص وضعیت تیم تأسیسات دریایی هم اظهار داشت: تیم ما فعلا مریض است و از بیماری ترس از باخت رنج می‌برد. امیدوارم با شروع لیگ بتوانیم به همان فرم همیشگی خود برگردیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.