کد خبر : 74631
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 10:27
-

صالح:تیم ملی کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است /زیبنده تیم ملی نیست که نبود دو بازیکن برنامه‌هایش را به هم بریزد/این همه مصدوم نباید روی دست ناظم‌الشریعه می‌ماند

صالح:تیم ملی کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است /زیبنده تیم ملی نیست که نبود دو بازیکن برنامه‌هایش را به هم بریزد/این همه مصدوم نباید روی دست ناظم‌الشریعه می‌ماند
مدرس بین‌المللی فوتسال با بیان اینکه تیم ملی می‌تواند با اتکا به بازیکنانش در جام جهانی موفق باشد از برنامه‌ریزی ضعیف تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدرس بین‌المللی فوتسال با بیان اینکه تیم ملی می‌تواند با اتکا به بازیکنانش در جام جهانی موفق باشد از برنامه‌ریزی ضعیف تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقه‌ها انتقاد کرد.

ناصر صالح درباره وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار کرد: الان زمان انتقاد نیست و ما برای موفقیت تیم ملی آرزو می‌کنیم اما به هر حال برخی صحبت‌های کارشناسی باید مطرح شود. وقتی تیم ملی در تورنمنتی مثل تورنمنت تایلند شرکت می‌کند باید کادر فنی اهدافی را برایش داشته باشد. سرمربی تیم ملی در این مسابقه‌ها می‌تواند ترکیب و تاکتیک‌های مورد نظرش را امتحان کند. محمد کشاورز و حمید احمدی دو عقب‌گیر تیم ملی در تورنمنت تایلند غایب بودند. ناظم‌الشریعه اعلام کرد با نبود این دو بازیکن در کار دفاعی تیم خلل ایجاد شد اما در فوتسال روز دنیا چنین چیزی اشتباه است. همه بازیکنان باید در دفاع و حمله شرکت کنند. این زیبنده تیم ملی نیست که نبود دو بازیکن برنامه‌هایش را به هم بریزد. ما بازیکنانی داریم که اگر خوب استفاده شوند، جزو بهترین‌های دنیا خواهند بود. عیار مربی هم اینجا معلوم می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کره جنوبی همچنین با اشاره به حضور بی‌دلیل طیبی و حسن‌زاده در تورنمنت تایلند افزود: این دو بازیکن مصدوم بودند و شنیدم حسن‌زاده با اینکه می‌دانست مصدوم است، به کادر فنی اعلام نکرد و به تایلند رفت. این بدترین کار است. چرا باید سرمربی تیم ملی در یک بازی فقط ۶ بازیکن در اختیار داشته باشد؟ فکر می‌کنم صانعی و ناظم‌الشریعه باید در کارشان جدی‌تر باشند. رفاقت و دوستی با بازیکنان رکن اصلی مربی‌گری است اما اگر بیش از این روی این رفاقت تاکید شود، بازیکن سالاری شکل خواهد گرفت.

مدرس بین‌المللی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که مراحل آماده‌سازی تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند، به ایسنا گفت: ما با تیم‌های بزرگ بازی نکردیم. در یک ماه اخیر به تورنمنت تایلند رفتیم و دو بازی دوستانه هم در مشهد با ازبکستان انجام دادیم. به هر حال باید شرایط بحرانی ورزش و همچنین بی‌پولی و تحریم را هم در نظر گرفت. البته معتقدم کمیته فوتسال باید از یک سال پیش برای تیم ملی برنامه‌ریزی می کرد. صعود ایران به جام جهانی همیشه مسجل بوده و کمیته فوتسال می‌دانست ما به این مسابقه‌ها خواهیم رفت. بنابراین دلیلی نداشت برای هماهنگی بازی‌های دوستانه صبر کنند. در این شرایط کادر فنی باید به بهترین شکل از قابلیت‌های بازیکنان استفاده کند. از طرفی هم بازیکنان باید به نظرات مربی احترام بگذارند و رفتار صادقانه‌ای داشته باشند.

صالح در پایان تصریح کرد: تیم ملی کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است و می‌تواند افتخاری را که ایران در جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل کسب کرد تکرار کند. با این حال معتقدم این همه مصدوم نباید روی دست ناظم‌الشریعه می‌ماند، علت این اتفاق هم ضعف باشگاه‌هاست. اغلب باشگاه‌های ما که از وجود بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برند تمرین‌های مناسبی ندارند و این موضوع باعث مصدومیت ملی‌پوشان شده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

خیلی عا لی صحبت کردند جناب صالح به امید سلامتی برای این استاد بزرگ