کد خبر : 74617
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 9:42
-

از ریسک حضور با دو دروازه بان تا یک تغییر نسبت به جام ملتها

از ریسک حضور با دو دروازه بان تا یک تغییر نسبت به جام ملتها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال از دیروز دور جدید تمریناتش در کمپ تیمهای ملی را با ۱۸ بازیکن آغاز کرد و کادرفنی قرار است روز سه شنبه لیست ۱۴ بازیکن نهایی را اعلام کند با این حال لیست بازیکنان اعزامی به جام جهانی لو رفته و مشخص شده که کادرفنی کدام بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال از دیروز دور جدید تمریناتش در کمپ تیمهای ملی را با ۱۸ بازیکن آغاز کرد و کادرفنی قرار است روز سه شنبه لیست ۱۴ بازیکن نهایی را اعلام کند با این حال لیست بازیکنان اعزامی به جام جهانی لو رفته و مشخص شده که کادرفنی کدام بازیکنان را به فیفا معرفی کرده است.بر اساس شنیده ها سپهر محمدی،علیرضا صمیمی،احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز،حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده،قدرت بهادری،افشین کاظمی،محمد طاهری،مهران عالیقدر،حسین طیبی،فرهاد توکلی و مهدی جاوید ۱۴ بازیکن حاضر در جام جهانی خواهند بود.

تیم ملی با یک تغییر در جام جهانی

ناظم الشریعه پس از پایان جام ملتها در مصاحبه ای عنوان کرد که تیمش با کمترین تغییر نسبت به این رقابتها به جام جهانی می رود و حالا با اعلام لیست مشخص شد که همین اتفاق رخ داده است.در تیم کنونی ۱۳ بازیکن جام ملتها حضور دارند و تنها جای یک گلر با یک دروازه بان عوض شده است.جواد اسفندیاری که به عنوان گلر سوم به جام ملتهای آسیا رفته بود در لیست مسافران جام جهانی حضور ندارد و به جای او احمد اسماعیل پور به این لیست اضافه شده است.

ریسک حضور با دو دروازه بان

معمولا تیم ها با توجه به شرایط نسبت به انتخاب دو یا سه دروازه بان برای تیم خود برنامه ریزی می کنند. در سالهای اخیر تیم کشورمان درجام های جهانی با سه دروازه بان حضور داشته اما در این دوره کادر فنی ترجیح داده به جای یک دروازه بان یک بازیکن را به مسابقات اعزام کند.در سه دوره ابتدایی حضور ایران یعنی در سالهای ۱۹۹۲،۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ تیم ایران با دو دروازه بان در مسابقات حضور داشت.در سال ۲۰۰۴ ایران رضا ناصری،امید ابراری نیا و کاظم صادقی را در ترکیب خود داشت.در سال ۲۰۰۸ ایران با مصطفی نظری،امید ابراری نیا و اصغر قهرمانی به مسابقات رفت و در دوره قبل هم مصطفی نظری،علیرضا صمیمی و سپهر محمدی سه دروازه بان تیم ملی بودند اما این بار شرایط فرق کرده و تیم ملی پس از سه دوره با دو دروازه بان به جام حهانی می رود که نوعی ریسک هم به حساب می آید.

چهار بی انگیزه در تیم ملی

به نظر می رسد با لو رفتن اسامی تیم ملی ۴ بازیکن به نام های جواد اسفندیاری،مرتضی فراهانی،سعید عباسی و سعیدافشار بی انگیزه در تمرنیات این هفته حاضر باشند و کادرفنی می توانست این بازیکنان را در اختیار باشگاه هایشان قرار دهد.

تیم ملی مشکل لباس و زمین تمرین دارد

در سالن کمپ تیم ملی، ساخت و ساز صورت می‌گیرد و کفپوش آن هم به کل مشکل دارد. این زمین اصلا مناسب تمرین نیست و کفپوش باید عوض شود ولی تیم ملی مجبور به تمرین در آن است. لباس تیم نیز هنوز به دست بازیکنان نرسیده است.

تیم ملی به دنبال بازی تدارکاتی

تیم ملی در راه آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی کلمبیا بازی تدارکاتی چندانی انجام نداد و به حضور در تورنمنت تایلند با حضور ژاپن، قزاقستان و تایلند و همچنین دو بازی تدارکاتی با ازبکستان در مشهد بسنده کرد.مصدومیت بازیکنانی مثل حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده و بازی نکردن کامل این بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی اخیر، کادر فنی را نسبت به هماهنگی کامل تمام بازیکنان نگران کرده است. بر همین اساس برگزاری یک بازی تدارکاتی دیگر در کلمبیا و پیش از شروع مسابقات جام جهانی در دستور کار قرار گرفته است.

تیم ملی بامداد پنحشنبه می رود

تمرینات تیم ملی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و سپس اعضای تیم بامداد پنجشنبه از طریق فرانکفورت به کلمبیا خواهند رفت. در برنامه اولیه، ملی پوشان مستقیم به فرانکفورت رفته و از آنجا عازم مکزیکوسیتی می‌شوند و سپس راهی کلمبیا خواهند شد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.