کد خبر : 74725
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 12:33
-

باور به داشته ها به جای تاکید بر نداشته ها

باور به داشته ها به جای تاکید بر نداشته ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی پس از چهار سال وارد آوردگاه جام جهانی می شود که در فاصله بین دو جام جهانی ماجراهای زیادی را از سر گذرانده است. پس از حذف تیم ملی فوتسال در جام جهانی گذشته و برابر کلمبیا ، فوتسال ما تغییرات زیادی را داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی پس از چهار سال وارد آوردگاه جام جهانی می شود که در فاصله بین دو جام جهانی ماجراهای زیادی را از سر گذرانده است.
پس از حذف تیم ملی فوتسال در جام جهانی گذشته و برابر کلمبیا ، فوتسال ما تغییرات زیادی را داشته است از تغییر مسئول فوتسال کشور و جایگزینی افتخاری با ترابیان تا انتخاب کمک مربی خارجی این تیم به جای سرمربی ایرانی و سپردن سکان هدایت تیم ملی به خسوس که کار را نیمه کاره رها کرد و رفت، ولی یک نکته می تواند به باورهای ما برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی کمک کند و آنهم نیروی انسانی توانمندی است که در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند.
بازیکنانی که در ناکامی جام جهانی گذشته اکثراً ۲۴-۲۵ سال سن داشتند و امروز به مرز بلوغ و سن ۲۸-۲۹ سالگی رسیدند.
بازیکنانی که در این چهار سال دو مسابقات قهرمانی آسیا و گرندپریکس را در کارنامه دارند.بازیکنانی که اکثر آنها تقریبا در این چهار سال در کنار هم در تیم های باشگاهی و ملی با حریفان رقابت کردند.
بازیکنانی که چهار سال تجربه حضور در لیگ ایران به عنوان یکی از پنج لیگ معتبر دنیا و دیدارهای تدارکاتی با برزیل ، ایتالیا ، روسیه و …را به دست آورند.
بازیکنانی که در جام باشگاه های آسیا طعم قهرمانی و موفقیت را چشیند و امروز تبدیل به عناصری شدند که قادر به حماسه سازی هستند.
از کشاورز که به نوعی آخرین تجربه ملی خود در این سطح را تجربه خواهد کرد تا قدرت بهادری که جوانترین بازیکن تیم محسوب می شود همه قادر خواهند بود تا برای تیم ملی موفقیت دیگری رقم بزنند.
در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات طرح چندباره عدم برگزاری بازی تدارکاتی ، کمبود امکانات و … دردی از تیم دوا نخواهد کرد، چون اگر قرار به گفتن بود ، باید خیلی پیشتر از اینها گفته می شد و چاره ای پیدا می کردیم .
آنچه می تواند در این روزهای کم باقی مانده، به فوتسال ملی ما کمک کند ، توجه و باور به داشته هاست نه نداشته ها، پس تلاش کنیم برای باور این ایده تا رسیدن به سکوی جهانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.