کد خبر : 74782
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 21:00
-

تاج: انتخاب کفاشیان برای کمیته فوتسال انتخاب درستی بود/ قهرمانی دور از دسترس نیست

تاج: انتخاب کفاشیان برای کمیته فوتسال انتخاب درستی بود/ قهرمانی دور از دسترس نیست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تک تک بازیکنان فوتسال پاداش جداگانه‌ای در نظر گرفته‌ایم و مطمئنم قهرمانی دور از دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی تاج در جمع بازیکنان فوتسال در آستانه اعزام این تیم به جام جهانی اظهارداشت: خوشحالم که در جمع شما فوتسالی‌ها هستم و از کادر فنی تشکر می‌کنم. همچنین از کفاشیان که علاوه بر نایب رئیسی فدراسیون، ریاست کمیته فوتسال را پذیرفته نیز تشکر می‌کنم.البته جا دارد تشکر کنم از شمس که دعوت مان را قبول کرد و این مساله نشان دهنده این است که همه مردم دست به دست هم داده اند تا تیم ملی فوتسال موفق شود.

تاج ادامه داد: در مورد انتخاب کفاشیان یک توضیح دارم. او رئیس دپارتمان فوتسال آسیا است و این موضوع به ما کمک می‌کند و نشان می‌دهد انتخاب درستی است.

وی تأکید کرد: ما پاداش‌ها را به حساب ریختیم چون اگر آنها را در پاکت می‌دادیم خوب نبود. کفاشیان پیشنهاد داد تا پاداش‌ها به صورت دلاری پرداخت شود و من به ناظم‌الشریعه عدد آن را خواهم گفت ضمن اینکه اینجا هم از شما تجلیل می‌کنیم.

تاج گفت: شنیده‌ام که برخی می‌گویند هوای فوتسال را خیلی دارید اما از وقتی آمده‌ام اینطور نبوده و از قبل هم اینطور نبود. فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی هرکدام هوای خود را دارند و همه برای خود مهم هستند و فوتسال هم اهمیت زیادی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بین رشته‌های مختلف مرزبندی‌هایی وجود دارد و مطمئنم شما به نتیجه مطلوب می‌رسید. اینکه چه اتفاقی بیافتد دست خداست. هول و ولا نداشته باشید و راحت بروید و کارتان را بکنید و هر اتفاقی بیافتد دست خداست.

وی در مورد اعتراض‌ها به کفپوش سالن گفت: کفپوش را عوض نکردیم چون در حال ساختن یک سالن خوب هستیم که خانه فوتسال خواهد شد. اگر کفپوش را عوض می‌کردیم کار خوبی نبود چون دوباره آسیب می‌دید. پس از ساخته شدن سالن، کفپوش هم عوض می‌شود.

تاج در پایان گفت: برای تک تک شما پاداش جداگانه‌ای در نظر گرفته‌ایم و مطمئنم قهرمانی دور از دسترس نیست.

مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: فوتسال تیم پنجم دنیاست و این تیم ملی برای کشور مهم است. همه مسئولان آمدند و از فوتسال انتظار دارم که این رده بندی را حفظ کنند یا پایین‌تر بیایند.

وی ادامه داد: هم فوتسال و هم فوتبال ساحلی در رده پنجم جهان است و امیدوارم فوتسال رده‌بندی را پایین بیاورند. من پارسال به آنها قول یک پاداش داده بودم که آن را واریز کردم. تیم ملی فوتسال مثل تیم ملی فوتبال هر بردی که بیاورند پاداش می‌گیرند.

منبع: فارس

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.