کد خبر : 74735
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 12:44
-

خوراکچی:تنها نگرانی تدارک ضعیف تیم ملی برای جام جهانی است/مشخص است که به همراه اسپانیا صعود می کنیم/مسیر خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی داریم

خوراکچی:تنها نگرانی تدارک ضعیف تیم ملی برای جام جهانی است/مشخص است که به همراه اسپانیا صعود می کنیم/مسیر خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی داریم
کارشناس فوتسال کشورمان معتقد است تیم ملی فوتسال ایران اگر بدشانس نباشد می‌تواند به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان کرد: قبل از هر چیز برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ملی‌پوشان از اعتبار و حیثیت فوتسال کشورمان دفاع کنند. اعتقاد دارم تیم ما شرایط بسیار خوبی از لحاظ کادرفنی و بازیکن دارد. ما بازیکنانی داریم که در هر شرایط می‌توانند بازی را به نفع تیم خود تغییر دهند.

وی در ادامه افزود: تنها نگرانی ما این است که تیم‌مان تدارکات خوبی برای جام جهانی نداشته است و می‌توانست اردو و بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشد، ولی حالا باید به فکر این باشیم که از امکانات و داشته‌های خود بهترین استفاده را ببریم. اعتقاد دارم کادرفنی اکنون باید به فکر دیدار اول مقابل اسپانیا باشد.

کارشناس فوتسال کشورمان در ادامه در مورد حریفان ایران در جام جهانی اظهار داشت: اسپانیا بدون شک قدرتمندترین تیم جهان و حریف سنتی تیم ماست. در دوره‌های قبلی نیز این تیم هم‌گروه ما بوده است و به همین اندازه که ما روی آنها به‌عنوان یک حریف خوب حساب می‌کنیم، آنها هم ما را یک تیم قدرتمند می‌دانند. گروه‌مان نسبتاً گروه سختی است، اما مشخص است که از این گروه تیم‌های ایران و اسپانیا صعود خواهند کرد.

خوراکچی در پایان با تأکید بر اینکه تیم کنونی بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران است، گفت: تیم ایران در دور دوم به احتمال زیاد با مصر یا تایلند روبه‌رو خواهد شد. به‌طور کلی مسیر خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی داریم. اگر بدشانسی نیاوریم، می‌توانیم جزو چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

شماالان نگران چی هستی
باز یه تیم سرمربیشو عوض کرد شما دوباره مصاحبه کردی
آی ایهاالناس یکی به این یه تیم بده
رده اش خیلی مهم نیست این داره دق میکنه
بابا جون نمیخواد با این مصاحبه ها الکی بگی نگرانی حنات دیگه رنگ نداره
شما نگران ساندویچیت باش که کاهو هاش آلوده نباشه

نام ... دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

اقا تورو خدا ی تیم بهش بدین