کد خبر : 74762
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 16:45
-

سازمان لیگ فوتسال ۴ نفره اداره می‌شود/علت استعفای جابری مشخص شد

سازمان لیگ فوتسال ۴ نفره اداره می‌شود/علت استعفای جابری مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیأت رئیسه فوتسال امروز با حضور علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، رضا افتخاری، کریم منصوری، نجاریان، غفاری و آرش جابری برگزار شد. در جلسه امروز مصوب شد که کارهای سازمان لیگ به صورت تقسیم شده بین ۴ نفر انجام شود به طوری که مقرر شد بخش اجرایی مسابقات بر عهده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیأت رئیسه فوتسال امروز با حضور علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، رضا افتخاری، کریم منصوری، نجاریان، غفاری و آرش جابری برگزار شد.

در جلسه امروز مصوب شد که کارهای سازمان لیگ به صورت تقسیم شده بین ۴ نفر انجام شود به طوری که مقرر شد بخش اجرایی مسابقات بر عهده کاظم سلیمانی باشد و مسئول رقابت‌های لیگ برتر کریم منصوری خواهد بود.

همچنین مسئول رقابت‌های لیگ دسته یک و دو غفاری خواهد بود و سعید نجاریان نیز مسئولیت برگزاری مسابقات پایه را بر عهده دارد.

آرش جابری که به تازگی استعفا داده است نیز همچنان در سازمان لیگ فوتسال فعالیت خواهد کرد و در کنار این سه نفر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ظاهرا فدراسیون فوتبال به جابری اعلام کرده بود که منزلی که در اختیار او قرار گرفته بود را تخلیه کند و این موضوع باعث شده بود تا دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال از این موضوع ناراحت شود و از سمت خود استعفا دهد.

کریم منصوری عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ به موارد فوق اشاره کرد و گفت: فعلا قرار است سازمان لیگ اینگونه اداره شود تا در آینده در خصوص دبیر این سازمان تصمیم‌گیری شود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

مشخص شد دلیل قبلی استعفای ایشان که گفته بودند به دلایل شخصی است چه بوده?!

نام دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

گل بود به سبزه نیز آراسته شد
یکی مسئولیت داشت هیچکس پاسخو نبود حالا که دیگه چند تا مسئول داره ببین چه شود
راستی این موضوع هنوز جای سئواله آقای منصوری که تو لیگ هیچ تیمی نداره چه جوری میشه که اولا تو جلسات سازمان لیگ شرکت میکنه ثانیا مسئول برگزاری مسابقات هم میشه
استاد کفاشیان اونجا چه خبره