کد خبر : 74707
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 9:39
-

پادرمیانی فیفا برای حل مشکل تیم ملی

پادرمیانی فیفا برای حل مشکل تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران بامداد پنجشنبه برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال، تهران را به مقصد کلمبیا ترک می‌کند. اعضای تیم ایران ابتدا با پرواز مستقیم به فرانکفورت آلمان می‌روند و بعد از چهار ساعت ترانزیت در این شهر، راهی کلمبیا خواهند شد. تیم ایران بعد از ورود به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران بامداد پنجشنبه برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال، تهران را به مقصد کلمبیا ترک می‌کند. اعضای تیم ایران ابتدا با پرواز مستقیم به فرانکفورت آلمان می‌روند و بعد از چهار ساعت ترانزیت در این شهر، راهی کلمبیا خواهند شد. تیم ایران بعد از ورود به کلمبیا یک پرواز دیگر تا شهر «مدلین» محل برگزاری مسابقات خواهد داشت.

ملی پوشان ایران در حالی راهی کلمبیا خواهند شد که این کشور در ایران سفارت ندارد و تهیه ویزای اعضای تیم برای سفر به کلمبیا یکی از دغدغه‌های فدراسیون فوتبال بود. بعد از بررسی‌ها مقرر شد تا ویزای ملی پوشان از کشور ترکیه صادر شود. البته مسئولان ترکیه‌ای اصرار داشتند که باید تمام بازیکنان و کسانی که قصد دارند به جام جهانی بروند، برای صدور ویزا به این کشور بروند که این امر با توجه به شروع لیگ برتر و سپس برنامه های آماده سازی تیم ملی ممکن نبود.

در نهایت فدراسیون فوتبال در مذاکره با فیفا درخواست کرد پروسه صدور ویزای کلمبیا بدون حضور بازیکنان انجام شود و تنها یک نفر از بخش بین الملل فدراسیون فوتبال در سفر به ترکیه کارهای مربوط به ویزا را پیگیری کند که این درخواست مورد موافقت فیفا و سپس ترکیه قرار گرفت. به این ترتیب ویزای کلمبیا اعضای تیم از ترکیه صادر شد و در اختیار اعضای تیم قرار گرفت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.