کد خبر : 74907
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 15:08
-

این تیم، بهترین تیمی است که در طول تاریخ برای جام جهانی فوتسال اعزام می‌کنیم/بدون برخورد با اسپانیا و برزیل راه تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز است

این تیم، بهترین تیمی است که در طول تاریخ برای جام جهانی فوتسال اعزام می‌کنیم/بدون برخورد با اسپانیا و برزیل راه تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز است
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: راه تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز است و امیدوارم که به این مهم نیز برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: راه تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز است و امیدوارم که به این مهم نیز برسیم.

حسین شمس،راجع به شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: روز گذشته من در مراسم بدرقه تیم که از طرف فدراسیون تدارک دیده شده بود حضور داشتم. خوشبختانه با پاداش نقدی که فدراسیون به بازیکنان داد، همه بچه‌ها در شرایط روحی خوبی قرار داشتند و فکر می‌کنم همه چیز برای موفق شدن تیم ملی در مسابقات فراهم است.

او ادامه داد: این تیم، بهترین تیمی است که ما در طول تاریخ برای جام جهانی فوتسال اعزام می‌کنیم و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب فعلی تیم ملی حضور دارند. در مرحله گروهی در گروه خوبی هم قرار گرفته‌ایم و تنها اسپانیا است که رقیبی جدی برای ما خواهد بود و کار سختی برای صعود از گروه نداریم. بعد از دور گروهی هم به احتمال زیاد با تایلند بازی خواهیم کرد که اگرچه حریف سختی خواهد بود اما برای ما ناشناخته نیست و می‌توانیم آنها را شکست بدهیم و انشالله بعد از صعود از دور دوم، در مرحله بعد هم از آنجایی که با برزیل و اسپانیا روبرو نخواهیم شد، شانس خوبی برای رسیدن به نیمه‌نهایی خواهیم داشت. با توجه به همین شرایط فکر می‌کنم راه تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی باز است و امیدوارم که به این مهم نیز برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۰۸، در واکنش به این موضوع که آیا کمبود دیدارهای تدارکاتی موجب عدم هماهنگی بازیکنان و پایین آمدن کیفیت بازی تیم ملی نخواهد شد اظهار داشت: اکثر بازیکنان تیم فعلی از سال ۲۰۱۲ و مسابقات آسیایی ویتنام، در کنار هم بازی کرده‌اند و از نظر من هیچ مشکلی برای هماهنگی بازیکنان وجود ندارد. ضمن اینکه ۷ بازیکن تیم ملی هم در تیم گیتی پسند حضور دارند که همگی شناخت خوبی از یکدیگر دارند. در شرایط فعلی، تیم ملی تجربه و جوانی را با هم در اختیار دارد و حتی با اینکه می‌گویند تیم دیدارهای تدارکاتی کمی داشته است، اما من اعتقاد دارد همان بازی‌ها هم کافی بوده است و نگرانی در مورد عدم هماهنگی تیم وجود نخواهد داشت. در جام جهانی جنبه روحی روانی تیم بسیار مهم است و عوامل تیم باید روی این موضوع بسیار حساس باشند.

حسین شمس در پایان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه‌گیری تیم ملی در جام جهانی کلمبیا خاطرنشان کرد: من بسیار امیدوارم که تیم ملی به جمع چهار تیم پایانی برسد. شرایط هم برای رسیدن به این هدف فراهم است. من خیلی به این تیم امید دارم تا بالاخره بعد از سال‌ها به آرزوی همه ما برای رفتن تیم ملی به نیمه‌نهایی جام جهانی جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.