کد خبر : 74839
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 9:48
-

بهادری:بدشانس نباشیم می‌توانیم جزو ۴ تیم برتر جام جهانی باشیم/ بیشتر روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد کار می‌کنیم

بهادری:بدشانس نباشیم می‌توانیم جزو ۴ تیم برتر جام جهانی باشیم/ بیشتر روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد کار می‌کنیم
بهادری درباره اینکه بسیاری از بازیکنان تیم ملی گفته‌اند هدف‌شان از حضور در جام جهانی راهیابی به جمع چهار تیم برتر است، اظهار داشت: از وقتی که در اردو‌ها حاضر شدیم تمام تلاش‌ و هدف‌مان این بود که به جمع چهار تیم برتر جام جهانی برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر تمرینات سبکی برگزار کرده و بیشتر روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد کار می‌کنیم.

قدرت بهادری در مورد شرایط تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات سبک و تاکتیکی انجام می‌دهیم. تمرین‌های ما بیشتر روی ضربات ایستگاهی و کرنر است تا روز پنجشنبه که به سمت کلمبیا حرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا از حریفان تیم ملی در جام جهانی شناخت دارید یا خیر؟»، تصریح کرد: من خودم تجربه حضور مقابل هیچ‌کدام از این حریفان را ندارم، ولی فیلم بازی‌های آنها را مشاهده کرده‌ام. کادر فنی نیز تمام تیم‌ها را آنالیز کرده است و تقریباً به یک شناخت نسبی از تیم‌ها رسیده‌ایم.

بهادری درباره اینکه بسیاری از بازیکنان تیم ملی گفته‌اند هدف‌شان از حضور در جام جهانی راهیابی به جمع چهار تیم برتر است، اظهار داشت: از وقتی که در اردو‌ها حاضر شدیم تمام تلاش‌ و هدف‌مان این بودکه به جمع چهار تیم برتر جام جهانی برسیم. اگر اتفاق ناگواری رخ ندهد و بدشانسی نیاوریم ان‌شاءالله به هدف‌مان خواهیم رسید.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.