کد خبر : 74903
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 15:10
-

ترابیان:مسیر رسیدن ما به نیمه‌نهایی جام جهانی هموار است / بازیکنان ایران توانایی متوقف کردن مدعی اصلی مسابقات را دارند

ترابیان:مسیر رسیدن ما به نیمه‌نهایی جام جهانی هموار است / بازیکنان ایران توانایی متوقف کردن مدعی اصلی مسابقات را دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی اگر مقابل اسپانیا راحت بازی کنند قطعاً این توانایی را دارند که مدعی اصلی مسابقات را متوقف کنند. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به کلمبیا برای حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی اگر مقابل اسپانیا راحت بازی کنند قطعاً این توانایی را دارند که مدعی اصلی مسابقات را متوقف کنند.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به کلمبیا برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال گفت: خوشبختانه در آستانه اعزام شرایط تیم بسیار خوب است. ما در فوتسال همواره جزو تیم‌های قدرتمند دنیا محسوب می‌شویم و با شناختی هم که نسبت به بقیه داریم، نباید خودمان را برابر مدعیان کوچک بشماریم. در گروه ما اسپانیا رقیب اصلی تیم ملی محسوب می‌شود، در دو دوره قبل هم ما با این تیم بازی کردیم و هر دوبار به تساوی رسیدیم و شکست نخوردیم. من اعتقاد دارم آن قدری که اسپانیا از ما هراس دارد ما از آنها نمی‌ترسیم. بالاخره بازی اول باید برابر این تیم قرار بگیریم و آنها خیلی نگران هستند که مقابل ما در بازی اول مغلوب شوند. بچه‌های ما اگر مقابل اسپانیا راحت بازی کنند قطعاً این توانایی را دارند که مدعی اصلی مسابقات را متوقف کنند.

او ادامه داد: بازی دوم و سوم تیم ملی هم در مرحله گروهی با اینکه با تیم‌های کمتر شناخته شده آذربایجان و مراکش خواهد بود اما آسان نیست. آذربایجان ۶ بازیکن برزیلی دارد و تیم بسیار خطرناکی است و باید مراقب این تیم باشیم. مراکش هم اگرچه در فوتسال جهان اعتبار کمی دارد اما تیم جوان و سخت‌کوشی است و نباید دست کم گرفته شود. به امید خدا بعد از صعود از گروه، در مراحل بعد شرایط بهتری هم پیدا خواهیم کرد و مسیر رسیدن ما به نیمه‌نهایی جام جهانی هموار است.

تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی، تدارکات و دوران آماده‌سازی خوبی نداشت و با کمبود دیدارهای تدارکاتی مواجه بود. آیا این مسئله روی کیفیت بازی تیم ملی در جام جهانی اثرگذار خواهد بود؟ رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سوال عنوان کرد: قبول دارم که تدارکات ما مثل دیگر کشورها نبوده است. دلیل اصلی آن هم شروع لیگ فوتسال ما بود که وقت کافی را برای تیم جهت انجام بازی تدارکاتی فراهم نکرد. البته تورنمنت تایلند برای ما خیلی مفید بود و همچنین دو بازی دوستانه برابر ازبکستان هم به شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بسیار کمک کرد و در این دیدارها به چیزهایی که مدنظر داشتیم رسیدیم. قصد داریم در صورت امکان در کلمبیا هم پیش از شروع مسابقات یک بازی دوستانه با یک باشگاه کلمبیایی برگزار کنیم که اگر این امکان فراهم شود خیلی به بازیکنان و کادر فنی تیم برای بهتر شدن کمک خواهد کرد.

آیا تیم ملی فوتسال می‌تواند در مسابقات جام جهانی کلمبیا به جمع چهار تیم پایانی صعود کند؟ عباس ترابیان در پایان در واکنش به این سوال گفت: توانایی تیم ما از نظر فردی بسیار بالا است. اگر بتوانیم نقاط ضعف تیم در ضربات ایستگاهی و دفاع را برطرف کنیم، با توانایی بسیار خوبی که بازیکنان تیم دارند، قطعاً می‌توانیم تا مراحل پایانی جام پیش برویم. تیم ملی نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و من امیدوارم بعد از صعود از مرحله گروهی، با بهتر شدن تیم از نظر هماهنگی به جمع چهار تیم پایانی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.