کد خبر : 74900
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 12:29
-

دبیری: از تیم ما می توانستند بازیکنان بیشتری در تیم ملی باشند/احمدی سفیر باشگاه دبیری در جام جهانی است

دبیری: از تیم ما می توانستند بازیکنان بیشتری در تیم ملی باشند/احمدی سفیر باشگاه دبیری در جام جهانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: اسامی بازیکن تیم ملی فوتسال کشور برای اعزام به جام جهانی فوتسال که در کلمبیا برگزار خواهد شد، اعلام شده و که تنها یک بازیکن از تیم دبیری در تیم ملی فوتسال کشور حضور دارد. وی گفت:‌ ضمن احترام به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: اسامی بازیکن تیم ملی فوتسال کشور برای اعزام به جام جهانی فوتسال که در کلمبیا برگزار خواهد شد، اعلام شده و که تنها یک بازیکن از تیم دبیری در تیم ملی فوتسال کشور حضور دارد.

وی گفت:‌ ضمن احترام به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال کشور عنوان می‌کنم که از تیم دبیری می‌توانستند بازیکنان بیشتری دعوت کنند و سهم باشگاه دبیری تبریز بیش از یک بازیکن بود.

دبیری تصریح کرد: حمید احمدی سفیر باشگاه دبیری تبریز در جام جهانی فوتسال است و امیدوارم با درخشش خود بتواند در موفقیت‌های این تیم نقش داشته و هم برای وی و هم برای تیم ملی فوتسال کشورمان آرزوی موفقیت داشته و منتظر شنیدن اخبار شیرین از کلمبیا در مسابقات جام جهانی فوتسال کشور می‌باشیم.

وی در مورد تیم فوتسال دبیری هم افزود: از هفته گذشته تمرینات تیم فوتسال دبیری تبریز آغاز شده و بازیکنان تیم زیر نظر جواد اصغری‌مقدم تمرینات منظمی را سپری کرده و خود را برای حضور پرقدرت در ادامه لیگ برتر فوتسال مهیا می‌سازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

یاشاسین مهندس فرزین دبیری