کد خبر : 74797
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 9:53
-

شمسایی: وظیفه خود می‌دانم که از تیم ملی فوتسال حمایت کنم/باعث افتخار است که خود را در جمع ملی‌پوشان و بزرگان فوتسال می‌بینم

شمسایی: وظیفه خود می‌دانم که از تیم ملی فوتسال حمایت کنم/باعث افتخار است که خود را در جمع ملی‌پوشان و بزرگان فوتسال می‌بینم
آقای گل فوتسال جهان در حاشیه مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار است که خود را در جمع ملی‌پوشان، بزرگان فوتسال و همچنین مسئولان فدراسیون می‌بینم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آقای گل فوتسال جهان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مناسب مراسم بدرقه بعدی بهتر باشد.

وحید شمسایی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال شرکت کرده بود، گفت: امیدوارم این تیم بهترین عملکرد را داشته باشد و نتیجه خوبی را بگیرد. ما هم اینجا جمع شدیم تا بگوییم دعاگوی این تیم هستیم. اگر آنهایی که خوب تربیت کردیم به عنوان شاگردان ما بتوانند نتیجه بگیرند،‌ برای ما هم افتخار است و امشب با افتخار برای بدرقه آمدیم.باعث افتخار است که خود را در جمع ملی‌پوشان، بزرگان فوتسال و همچنین مسئولان فدراسیون می‌بینم.

وحید شمسایی افزود: من با افتخار در اینجا هستم و وظیفه خود می‌دانم که از تیم ملی فوتسال حمایت کنم، تیمی که همه افتخارات، خوشی‌ها، خاطرات تلخ و شیرینم، مصدومیت‌هایم و… در این تیم برای من رقم خورد و در حال حاضر هم برای موفقیت تیم ملی‌فوتسال قطعاً دعا می‌کنم. کارهای تاکتیکی و موفقیت در زمین بر عهده بازیکنان و مربیان است و وظیفه من و دیگر دوستداران فوتسال دعا برای تیم ملی فوتسال است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره نوع برگزاری مراسم بدرقه برای ملی‌پوشان فوتسال و همچنین مقایسه اسپانسر پیراهن تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال یادآور شد: در خصوص این مشکلات باید از تاج سؤال کنید. تاج سال‌ها در فدراسیون فوتبال نایب رئیس بوده و در حال حاضر هم رئیس فدراسیون است. او بهتر از هر کس دیگری می‌داند مشکلات فوتسال چیست و قطعاً در آینده با برنامه‌ریزی بهتر آنها را برطرف خواهد کرد. به امید اینکه مراسم بعدی بدرقه در شرایط بهتری برگزار شود. من فقط خوشحالم که تک تک دوستان و بزرگان فوتسال را در اینجا دیدم.

شمسایی راجع به پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی کلمبیا، عنوان کرد: افتخاری حرف خوبی زده و گفته است تنها تیمی که می‌تواند به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال برود همین تیم است، این تیم به تیم‌های سطح اول دنیا بسیار نزدیک است و بسیار امیدواریم که در جمع چهار تیم برتر مسابقات حضور داشته باشد. سطح مسابقات جام جهانی رشته‌هایی که در المپیک حضور ندارند بسیار بالاست و قطعاً تیم ملی فوتسال کار بسیار سختی را در کلمبیا پیش رو دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.