کد خبر : 74795
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 9:55
-

طاهری:بچه‌ها با تمام کمبودها آمده‌اند تا با غیرت ایرانی نتیجه خوبی را رقم بزنند

طاهری:بچه‌ها با تمام کمبودها آمده‌اند تا با غیرت ایرانی نتیجه خوبی را رقم بزنند
کاپیتان دوم تیم ملی از وضعیت این تیم برای حضور در جام جهانی کلمبیا سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی کلمبیا در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با امید به خدا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم با امکاناتی که داشتیم بتوانیم موفق شویم و دل مردم را شاد کنیم. البته کار سخت است، اما ما در آنجا همه تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا ملی‌پوشان فوتسال کمبود امکانات، وضعیت نامناسب کفپوش، نداشتن لباس با کیفیت و… را فراموش کرده‌اند تا در جام جهانی موفق شوند، خاطرنشان کرد: امکانات که نسبت به تیم‌های دیگر خیلی کمتر است. تیم‌های دیگر با امکانات و سرمایه‌گذاری بیشتر حتی خیلی زودتر به محل برگزاری مسابقات رفته‌اند تا با شرایط آنجا آشنا شوند، اما ما با کمترین امکانات می‌رویم تا دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه گویا لباس‌های آنها کیفیت مناسبی را ندارد در شرایطی که لباس بازیکنان تیم ملی فوتبال تغییر کرد، گفت: دفعه قبلی که لباس‌ها را به ما دادند، اصلاً کیفیت خوبی نداشت و حتی سایز بندی‌اش هم درست و هماهنگ نبود. با این حال بچه‌ها با تمام کمبودها آمده‌اند تا با غیرت ایرانی بتوانند نتیجه خوبی را رقم بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.