کد خبر : 74919
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 15:12
-

مخالفت فیفا با بازی دوستانه فوتسال ایران در کلمبیا

مخالفت فیفا با بازی دوستانه فوتسال ایران در کلمبیا
عباس ترابیان از مخالفت فیفا با برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با یکی از تیم های حاضر در جام جهانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره مذاکره با فیفا برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران با یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی پیش از شروع مسابقات، عنوان کرد: در آخرین نامه‌ای که از فیفا دریافت کرده‌ام، آنها اعلام کردند تیم‌ ‌ملی ایران نمی‌تواند با تیم‌های حاضر در جام جهانی در کلمبیا بازی دوستانه ای را برگزار کند.

وی افزود: ما به دنبال این بودیم تا با یکی از تیم‌های گروه B به خصوص کوبا یک بازی دوستانه در کلمبیا برگزار کنیم، اما برای این اتفاق باید از دو ماه پیش فیفا را در جریان قرار می دادیم. بنابراین فیفا  با برگزاری این بازی مخالف است.

ترابیان هم‌چنین از پیگیری برای برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا خبر داد و به ایسنا، گفت‌:  از آنجا که نمی‌توانیم با تیم‌های ملی حاضر در کلمبیا بازی کنیم، به دنبال این هستیم با یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا بازی دست گرمی داشته باشیم. از همین رو از طریق یکی از دوستانمان در کلمبیا پیگیر موضوع هستیم و اگر هماهنگی‌های لازم انجام شود، تیم‌ ‌ملی دو روز قبل از بازی با اسپانیا  به مصاف یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا خواهد رفت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۴۳

برنامه ریزی هردمبیل یعنی این