کد خبر : 74831
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 9:45
-

پاسخ تاج به انتقادات از مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ ناظم‌الشریعه گفته بود که باید تمرین برگزار شود

پاسخ تاج به انتقادات از مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ ناظم‌الشریعه گفته بود که باید تمرین برگزار شود
تاج گفت:در فضا، زمان و تمرینی که تیم ملی داشت، مراسم خوب بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج در مراسم بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتسال به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا در جمع خبرنگاران گفت: فوتسال ایران در رتبه پنجم دنیا قرار دارد. این تیم نه فقط برای من و فدراسیون، بلکه برای کشور و فدراسیون هم مهم است. این بار تصمیم گرفتیم جشن بدرقه‌ای بگذاریم و همه هم آمدند. دغدغه ما این است که تیم ملی فوتسال این رتبه را حفظ کند و حتی بتواند بالاتر هم برود.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بین ورزش‌های تیمی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال و… ، فوتسال از شرایط خوبی بهره می‌برد و باید رنکینگش را کمتر هم کند. پاداش قهرمانی آنها در آسیا را هم پرداخت کرده‌ایم و برای جام جهانی هم برای هر بازی پاداش در نظر گرفته‌ایم. البته بازیکنان برای پاداش بازی نمی‌کنند و برای افتخارآفرینی به این مسابقات می‌روند.
وی افزود: در فضا، زمان و تمرینی که تیم ملی داشت، مراسم خوب بود. آقای ناظم‌الشریعه گفته بود که باید تمرین برگزار شود و ما هم موافقت کردیم تمرین انجام شده و در کنار آن بدرقه هم داشتیم. هر مراسمی هم برگزار می‌شد به همین شکل گل و شیرینی و دعای بدرقه داشت.
تاج در خصوص البسه تیم ملی فوتسال گفت: در حال بستن یک قرارداد با آدیداس هستیم که این قرارداد از سال آینده اجرایی می‌شود. جیووا هم در حال حاضر تمام رده‌های ما را پوشش می‌دهد و فقط تیم ملی بزرگسالان از آدیداس استفاده می‌کند تا قرارداد با آدیداس نهایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.