کد خبر : 74791
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 9:57
-

کشاورز:بالای ۹۰ درصد آماده جام جهانی هستیم/ اسپانیا را به خوبی می‌شناسیم

کشاورز:بالای ۹۰ درصد آماده جام جهانی هستیم/ اسپانیا را به خوبی می‌شناسیم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: از تیم اسپانیا شناخت داریم ولی آذربایجان و مراکش برایمان کمتر شناخته شده هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: از تیم اسپانیا شناخت داریم ولی آذربایجان و مراکش برایمان کمتر شناخته شده هستند.
محمد کشاورز درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی کلمبیا، اظهار کرد: ما در ماه‌های گذشته سخت تمرین کرده‌ایم و شرایط خوبی قبل از اعزام به مسابقات داریم. امیدواریم با عملکردمان در مسابقات جام جهانی مردم ایران را خوشحال کنیم. می دانیم که انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست برای همین با انگیزه و تلاش زیادی در جام جهانی حضور خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی بیش از ۹۰ درصد آماده بازی هستند. ما شرایط خوبی داریم. امیدوارم تا فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات آمادگی خود را به صد درصد برسانیم.

کاپیتان تیم ملی درباره لزوم برگزاری مسابقه تدارکاتی در کشور کلمبیا، تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی ما کم بوده است ولی فکر می‌کنم سیاست کادر فنی برای برگزاری بازی تدارکاتی در کلمبیا مناسب است. کادر فنی برگزاری بازی در کلمبیا را به شرایط جسمی و خستگی بازیکنان منوط کرده است. اگر بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند، می‌توانیم یک بازی برگزار کنیم وگرنه ارزش ندارد بخواهیم آنجا با یک تیم دیگر بازی کنیم.

کشاورز در پایان درباره حریفان ایران و میزان شناخت تیم ملی از تیم‌های اسپانیا، آذربایجان و مراکش گفت: از اسپانیا شناخت کاملی داریم. ما بارها با این تیم بازی کرده‌ایم و فیلم مسابقات اخیرشان را هم آنالیز کرده‌ایم. با این حال از مراکش و آذربایجان شناخت کمتری داریم. تا جایی که می‌دانیم آذربایجان چند بازیکن برزیلی هم دارد. منتظریم تا فیلم بازی‌های این تیم‌ها را هم ببینیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

بچه خوب لااقل با سرمربی هماهنگ کن بعد یک عددی بگو!
اقای ناظم میگه ۶۰ شما میگی ۹۰
شما هر وقتی میخوای به امادگی برسی مصدوم میشی نکنه شما با مصدومیت اماده میشی انهم با این درصد بالا