کد خبر : 75009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 16:52
-

توکلی:ناظم الشریعه نشان داد مربی بزرگ و با تجربه ای است/ بازیکنان به اتحاد رسیده اند که روی سکو باشیم/ باید تیم با بهترین شرایط به جام جهانی اعزام می شد

توکلی:ناظم الشریعه نشان داد مربی بزرگ و با تجربه ای است/ بازیکنان به اتحاد رسیده اند که روی سکو باشیم/ باید تیم با بهترین شرایط به جام جهانی اعزام می شد
بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا 2016 از وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن خوزستانی تیم‌ملی فوتسال با بیان این‌که اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، کم‌لطفی‌های بسیاری به تیم‌ملی شد، گفت:‌ تمام بازیکنان تلاش خود را می کنند تا بهترین و ایده‌آل‌ترین نتیجه در جام جهانی حاصل شود.

فرهاد توکلی اظهار کرد: پیش از حضور در جام جهانی ‌اردوی خوبی داشتیم و پس از دو بازی دوستانه که در مشهد مقابل تیم ازبکستان انجام دادیم، شرایط‌مان خوب است و مصدومان تیم نیز به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند و اکنون برای حضور در جام جهانی آماده می‌شویم.

وی در خصوص آمادگی خودش نیز گفت: شرایط خودم نیز خوب است و در چهار پنج بازی اخیر تیم ملی نیز بازی کرده‌ام و موفق به گلزنی هم شده‌ام.

عضو تیم‌ملی فوتسال ایران در ادامه بیان کرد: جام‌جهانی نخستین تجربه آقای ناظم‌الشریعه است؛ او در بازی‌های آسیایی نشان داد که مربی بزرگ و با تجربه ای است و تمام تلاش خود را می کند که شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کند و تیم‌ملی در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. بازیکنان نیز به اتحاد رسیده اند که ان‌شاءالله در این مسابقات روی سکو باشیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی افزود:‌ کسب نتیجه در جام جهانی دست خدا است ولی تمام بازیکنان تلاش خود را می کنند تا بهترین و ایده‌آل‌ترین نتیجه حاصل شود. اگر بتوانیم به عنوان تیم دوم از گروه‌مان صعود کنیم، مسیرمان کمی راحت‌تر است و ان‌شاءالله مسیر بهتری برای قرار گرفتن جزو چهار تیم برتر خواهیم داشت.

توکلی با اشاره به حضور تیم اسپانیا در گروه تیم‌ملی ایران، بیان کرد: ‌به هر حال کار سخت است و صد درصد اسپانیا سخت‌ترین حریف ما در گروه‌مان است. این تیم قهرمانی جهان و اروپا را در کارنامه خود دارد، البته ایران هم تیم کمی نیست و جایگاه بالایی دارد و تیم پنجم دنیا است. به هر حال شاید اسپانیا تیم خیلی قوی باشد ولی ایران هم تیم کوچکی نیست.

وی درباره حمایت از تیم‌ملی نیز عنوان کرد:‌ مراسم بدرقه بد نبود ولی ما انتظار بیشتری داریم؛ فکر می‌کنم جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در هر رشته ای است و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، کم لطفی‌های بسیاری به تیم ملی از نظر لباس، سالن، تمرین و اردوهایی که مداوم لغو شد، صورت گرفت. به هر حال شرایط ایده‌آلی نداشتیم و این شرایط برای جام جهانی کم بود و باید تلاش بیشتری می شد تا تیم ملی با بهترین شرایط به جام جهانی اعزام می شد.

این فوتسالیست خوزستانی با بیان این‌که ‌تیم‌ملی شانس بسیاری در جام جهانی دارد، ادامه داد: تیم‌های آسیایی مانند ویتنام و تایلند که شانس شان نسبت به ما خیلی کمتر است و شاید کسی روی آن ها حساب نکند، اکنون در کلمبیا محل برگزاری مسابقات جام جهانی حضور دارند ولی ما دو روز قبل از بازی با تیم‌ملی اسپانیا به کلمبیا می رویم و خستگی نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: ‌فکر نمی‌کنم این شرایط برای تیمی که می خواهد به جام جهانی برود و به آن به عنوان یک مدعی هم نگاه می کنند، خوب باشد. فکر می کنم هدف دوستان این است که فقط تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد و اگر دوست داشتند نتیجه بهتری حاصل شود مانند تیم ملی فوتبال که با پرواز اختصاصی و چهار روز قبل از بازی اش اعزام شد و از بهترین امکانات برخوردار است و لباس شان هم تغییر کرد، به ما نگاه می شد. همه می بینند که در حق فوتسالی‌ها چقدر اجحاف می شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.